A hétvége előtt a Ford Focust Peugeot 208-ra cserélte Benyó Máté, a váltásnak köszönhetően pedig szárnyalt Nyirádon: a 14 fős CEZ-mezőnyben mind a három kvalifikációs futamot megnyerte, az összes felvonásban megelőzve az idei szezont domináló Kárai Tamást. Benyó az első elődöntőt is vitte, a döntőben azonban a számos kieső közé tartozott. Mindössze ketten értek célba: a bajnoki címet már Greinbachban bebiztosító Kárai, akit egyetlen alkalommal győztek csak le idén, valamint a második hellyel SuperCars-pályafutása legjobbját elérő Antal István. Ales Fucik, aki az előfutamokon harmadik leggyorsabb volt Benyó és Kárai mögött, úgy állt a dobogóra, hogy célba sem ért. Az örökös bajnok Kotán Péter idén először állt rajthoz, de hétvégéje hamar véget ért egy nagy borulás miatt.
A Super1600 futamain Jiri Susta volt a leggyorsabb, a döntőben azonban a második helyre szorította őt Laczkó Lehel: negyedik idei győzelmével a bajnoki címet is bebiztosította. Az erős, 15 fős SuperTouringCars +2000-ben a lengyel Slawomir Woloch tarolt a döntőig, ott azonban az osztrák Karl Schadenhofer nyert Nagy Róbert előtt. A szokásos hazai élmenők hátrébb végeztek: az ob-éllovas Vámosi Tibor ötödik lett, Gabay Zion nem jutott döntőbe, Held Zoltánnak pedig nullás hétvégéje volt.
A SuperTouringCars -2000-ben Ficza Ferenc nyert két előfutamot és elődöntőt, de a döntőből baleset okozása miatt fekete zászlóval kizárták. A köztes eredménylistán csupán 10. helyezett cseh Michal Jakub nyerte az értékelést. Nem állt magyar a dobogóra, és Roman Castoralt is csak negyedik helyen értékelték kiesés miatt. A hétvége legnagyobb mezőnyében, a 23 fős STC -1600-ban Martin Knapek révén szintén cseh győzelem született, Pallag-Bozsák Csaba viszont döntős szerepléssel bebiztosította a bajnoki címet.
További győztesek: Ujházi Tamás (Magyar Kupa -1600), Kenesei Gábor (Magyar Kupa -1400), Bartha Aurél (Swift Hybrid RX Cup), Várkonyi Bence (MX5 Kupa), Kaczor Levente (Hankook Racer Cup), Panyik Dániel (Astra Kupa), Kelő Gere Ádám (Junior Kupa).