A közép-európai zónában is értékelt kategóriákat (Supercar, Super1600, SuperTouringCars) magyar, szlovák, cseh és osztrák versenyzők alkották: általában mindenhol a magyarok képviselték a legnépesebb kontingenst, és ők érték el a legjobb eredményeket is, háromból öt kategória első helyét.
Spitzmüller Csaba nyerte Skoda Fabiával a legmagasabb géposztályt, a Supercar kategóriát az osztrák Alois Höller és cseh Ales Fucik előtt, miután a fő esélyes, a 2018-as magyar bajnok Kárai Tamás az elődöntőben kiesett. Lukács Kornél – ralikrosszos berkekben és a hivatalos nevezési listán is csak Csucsu – a Super 1600-ban szerzett győzelmet Renault Twingóval két Európa-bajnoki résztvevő, Josef Susta és Szíjj Zsolt előtt. A SuperTouringCars -1600 Laczkó Lehel győzelmét hozta, itt négy magyar végzett az első négy pozícióban.
A hétvégén kiírt számos kategória egyike a Hankook Racer Cup volt Szlovákiában: a bajnokság korábban hosszú éveken keresztül a gyorsasági szakághoz tartozott, idén azonban a ralikrossz-ob-hoz csatlakozott. A Suzuki Swiftekből álló mezőnyben a bajnokság megszokott arcai szerepeltek, a tavalyi bajnok Makai György nyerte a viadalt – számára nem ismeretlen a ralikrossz, hiszen 2018-ban az Astra Kupát is megnyerte.
A Hankook Racer Cup a csak magyaroknak kiírt kategóriák egyike volt. A Magyar Kupa Siebel Balázs, az MX5 Kupa Benyó Máté, a Suzuki Kupa Szabó Bulcsú, az Astra Kupa Gidai Máté, a Junior Kupa pedig Szabó Csanád győzelmét hozta.