A három előfutam során harmadik, második és negyedik helyezéseket ért el az RXC Technics Motorsport versenyzője Nyirádon, a ralikrossz-ob hatodik, utolsó előtti fordulóján október 3-4-én, ezekkel az eredményekkel pedig a bajnoki pontokat jelentő köztes eredménylistán második pozíciót foglalt el. Ami egyben rajthelyezését is jelentette a fináléban, mivel elődöntőket a résztvevők alacsony száma miatt nem tartottak vasárnap. Sajnos azonban döntője nem sikerült jól, már a startnál megpecsételődött.
„A döntő rajtjánál néhányan összementünk, lelassultunk, kicsit elállítódott a futómű, és aztán már nem tudtam olyan tempót menni vele” – idézte fel Harsányi Zoltán. „Különösen rossz helyről rajtoltam, Nyirádon ugyanis aki az egyes rajtkockából indulna, az a kettest választja, mivel az egyes aszfaltja felemás, egyik része polírozott, a másik érdes. Onnan normálisan nem lehet elrajtolni, csak keresztbe, most is ez történt, összeértünk, elállítódott a kocsi, közben elém jöttek. A negyedik helyet sikerült kihozni belőle.”
Bár előzetesen a dobogó valamelyik fokát tűzte ki célnak, ez az eredmény mégsem ad okot csalódottságra. Harsányi Zoltán a bajnokság második helyéért harcol három másik ellenféllel együtt, közülük viszont Kiss Pál Tamás nem indult el Nyirádon, Wieszt Jankó autója pedig már a hétvége elején tönkrement, így számos pontot veszített. Jelenleg Harsányi 149, Vass Zoltán 144, Wieszt pedig 133 ponttal rendelkezik, igaz, a végelszámolásnál a leggyengébb eredményt törölni fogják.
„Ez nagy előny a legjobb háromba kerülésért vívott harcban, nekik szerencsétlenül jött ki a hétvége. Eddig négyen pályáztunk erre, most már csak hárman vagyunk, és egyikünk nagy hátrányban. Ahogy látjuk, ezekkel a kocsikkal bármikor megtörténhet, hogy nem mennek tovább. A mínuszolással együtt egálban vagyok Vass-sal, az utolsó versenyen nem kell sokat számolgatni: aki előrébb végez, az szerzi meg a bajnokságban is a jobb helyet.”
A szezonzáró máriapócsi versenyen tehát lesz mit eldönteni: Harsányi Zoltán azonban bizonyos okból mégis úgy érzi, szívesen maga mögött tudná már az egész szezont. A Mitsubishi Evo V ismét rakoncátlankodott a hétvége folyamán. „Ez üldöz minket! Leszakadt a hűtőventillátor testkábele, ezért túlmelegedett, utána a vízpumpa állt meg, csoda, hogy kibírta a végéig. Jó lesz már, ha itt a következő év, mert úgy látszik, idén nem nőjük ki a sok szerencsétlenséget.”