Vasárnap a szabadedzések után ugyan váltócserére szorult a Mitsubishi Lancer Evo V-ös, ám ezt leszámítva a sokat látott versenytechnika egész hétvégén megbízhatóan, műszaki meghibásodásoktól mentesen működött. Harsányi az első előfutamot az abszolút második helyen zárta, hétfőn, a második előfutamban azonban megint utolérte a balszerencse. A hátsó földes részen egy gödörbe belehajtva defektet kapott, majd Alois Höller hátulról – fekete zászlót érően – kilökte őt, így ebben a futamban nem ért célba.
A harmadik előfutam aztán ismét sallangmentesen alakult a címvédő számára, aki egy abszolút harmadik idővel biztosította helyét az elődöntőben. Ott Kiss Pál Tamás mögött, Wieszt Jankót előzve a második helyen futott célba, így a döntőben a rajtrács második sorából indulhatott, Kiss Pál Tamás és Alois Höller mögül. Őket üldözte kitartóan, amikor egy gödörbe belehajtva kitört az Evo V-ös jobb hátsó féltengelye, így a futam hátralevő részében a pilóta már csak végiggurulni tudott, egy ötödik hellyel mentve a menthetőt.
Összesítésben két balszerencsés futamot követően Harsányi a hatodik helyet foglalja a bajnoki ponttáblázatban, hátránya 13 pont a jelenleg vezető Wieszt Jankóval szemben, ami még nem ledolgozhatatlan. Ha a győzelem nem is jött most össze, a veszteségminimalizálás és a bajnoki esélyek életben tartása szempontjából a lehetőségekhez képest pozitív eredménnyel zárta az RXC Technics Motorsport versenyzője a húsvéti hétvégét.
„Nem volt ez egy olyan rossz hétvége, hiszen a döntőbe egészen jó helyen sikerült bejutnunk a kisebb-nagyobb problémák ellenére. Egyedül azt sajnálom, hogy a végén, a döntőben egy féltengelytörés miatt elmaradt a végső nagy ütközet, mert szívesen megkergettem volna picit Kiss Pál Tomit és Höllert. Ettől függetlenül nem dőlünk a kardunkba, és a csapattal együtt nagyon bízunk benne, hogy a rossz sorozat, amiben benne vagyunk, legközelebb most már tényleg véget ér. Az autó alapvetően megbízhatóan és jól működött a hétvége nagy részében, ezért úgy gondolom, eséllyel vehetjük fel a harcot a folytatásban a legjobbakkal, miközben természetesen az új Evo X-est is folyamatosan építjük” – árulta el az elmúlt tíz esztendőben a királykategóriának számító SuperCars-ban kilenc magyar bajnoki címet besöprő pilóta.