„Időpocsékolás” – lesz tárgyalás Massa-ügyben?
A Massa-ügy meghallgatásának végén az FIA és az F1 ügyvédei keményen támadtak vissza: szerintük a brazil pilóta keresete gyenge lábakon áll, és már rég tisztában volt a „Crashgate” részleteivel.

Az FIA védője időpocsékolásnak nevezte a Massa-ügy bírósági meghallgatását, amely során a brazil egy összeesküvés vádját igyekszik feldúsítani más állításokkal, míg az F1 képviselője szerint elképzelhetetlen, hogy Massa a maga idejében ne rakta volna össze magában a történetet, így semmi nem indokolja, hogy miért várt közel 15 évet a jogi folyamat megkezdésével.
Hamiltonnal egyeztetnek az F1 film folytatásáról
Az F1 című nagyszabású film producere, Jerry Bruckheimer elárulta, hogy a sikerek nyomán már egyeztetnek a folytatásról. Mint mondta, nemrég találkozott Lewis Hamiltonnal, és elkezdtek ötleteket kidolgozni a második részre. A producer kiemelte, hogy a valósághűség volt az első rész kulcsa, és ha újabb fejezet készül, ugyanilyen hitelesnek kell lennie – valódi autókkal, valódi versenypályákon.
Eladóvá válhat az Alpine 24%-os tulajdonrésze
A Sports Business Journal információi szerint az Alpine-ban 24 százalékos tulajdonrészt birtokló Otro Capital befektetési alap előzetes tárgyalásokat folytat lehetséges vevőkkel. Bár a folyamat még kezdeti szakaszban jár, a pletykák szerint az érdeklődők között lehet Christian Horner is, aki korábban a Red Bull csapatfőnökeként dolgozott, és az elterjedt nézet szerint csak akkor térne vissza a Formula–1-be, ha tulajdonosi szerepet kaphatna.
A Ferrari célba veszi Russellt 2027-re?
Az olasz Corriere della Sera érdekes értesülésről számolt be, melynek értelmében a Ferrari kivetheti a hálóját George Russellre abban az esetben, hogy 2026-ot követően Leclerc vagy Hamilton távozik a csapattól. Mint írták, a csapat felsővezetésében nagyra tartják a Mercedes versenyzőjét, és potenciális utódként számolnak vele egyik vagy másik versenyzőjük számára. Russell nemrég hosszabbított szerződést a Mercedesszel, de maga is elismerte, hogy egyelőre csak egy évre szól a megállapodás, a 2027-es folytatást egy teljesítményalapú záradék biztosítja számára.
Vasseur: Minden borulhat 2026-ban
A 2026-ban életbe lépő új szabályrendszer minden eddiginél nagyobb kihívást jelent majd az F1-es csapatoknak, és akár teljesen felforgathatja az erősorrendet. A Ferrari csapatvezetője, Fred Vasseur ugyanakkor elismeri: a változások mélysége miatt senki sem tudhatja, ki kerül előnybe, amikor 2026-ban az új autók először pályára gurulnak.

„Amikor új szabályok lépnek életbe, nem lehet előre tudni, hogy hol fogunk kikötni” – mondta Vasseur. „Így volt ez 2009-ben a Brawn GP-vel, és 2014-ben a Mercedes motorral is. Ez a Formula–1 lényege, ez a kihívás. Mindenki az aktuális autóját veszi alapul, és megpróbál jobb munkát végezni, mint eddig.”
Vasseur arról is beszélt, hogy már most el kell kezdeni gondolkodni azon, milyen irányba haladjon a sport a következő évtized közepéig. „Valószínűleg az jelenti most a kihívást, hogy megőrizzük, ahol most tartunk, a sikert, a láthatóságot, és hogy továbbra is mi vezessük a technológiai fejlődést” – mondta a Bloombergnek.
Hamilton: Lauda az utolsó leheletéig harcolt
Lewis Hamilton egy interjúban Niki Laudáról beszélve elmondta, hogy kezdetben voltak nézetkülönbségeik, Lauda nehezen fogadta el az ő „más” személyiségét, de egy őszinte beszélgetés mindent megváltoztatott. „Egymást tanítottuk” – mondta Hamilton, aki mély tisztelettel beszélt az osztrák legenda küzdeni akarásáról és emberségéről. A nyilatkozat ide kattintva olvasható.
Stroll: Nem adom fel, amíg bajnokok nem leszünk!
Az Aston Martin tulajdonosa, Lawrence Stroll ismét megerősítette: nem hátrál meg, amíg csapata világbajnoki címet nem szerez a Formula–1-ben. A 2026-os szabályváltozásokra készülve az istálló komoly technikai átalakuláson megy keresztül, a Honda gyári partnerként csatlakozik, a szakmai stábhoz pedig nagy nevek érkeztek, így minden adott a következő nagy lépéshez.

„Rengeteg izgalmas dolog történik. Én könyörtelen vagyok, nem adom fel, amíg a küldetés nem teljesül. Ebben az esetben a küldetés nem más, mint világbajnoknak lenni” – fogalmazta meg az ambiciózus célt az idősebb Stroll.
Perez méltó zárást akar karrierje végére
Sergio Perez egy év szünet után tér vissza a Formula–1-be, méghozzá az új amerikai Cadillac istálló színeiben, ahol Valtteri Bottas lesz a csapattársa. A mexikói pilóta egy interjúban elárulta: a döntés nem volt egyszerű, de hat hónap után érezte, hogy még nem ért véget a története. Perez szerint a legfontosabb, hogy úgy fejezze be karrierjét, ahogy mindig is akarta – motiváltan, versenyképesen, a csúcson.
Hadjar: 2026-ban az ész dönt majd
Isack Hadjar szerint az idei szezonja tökéletes felkészülés a 2026-os évre, amikor az új technikai regulák bevezetésével teljesen új korszakba lép az F1. „Jövőre hatalmas lesz a fejlődés. Fontos, hogy minden visszajelzésemmel a lehető legjobb irányba tereljem a csapatot. Tisztában vagyok vele, hogy az idei év a felkészülésről szól, 2026 pedig már egy olyan szezon lesz, ahol az ész dönt a sorsokról” – mondta az újonc versenyző.