A tengerparton fekvő pályán, melyet részben felújítottak és átalakítottak, pályafutása során először állt rajthoz a 20 éves magyar pilóta, akinek azon túl, hogy meg kellett ismerkednie az aszfaltcsíkkal, más feladata is akadt, a Bhaitech versenyautói ugyanis nyers tempóban jelentősen elmaradtak az élmezőnyben küzdő riválisokétól, de – mint a hétvége során kiderült – valójában a középmezőnnyel sem tudták felvenni érdemben a versenyt.
A pénteki szabadedzések után így Tóthnak ezzel a tudattal kellett nekivágnia a szombat délelőtt rendezett időmérő edzésnek, valamint a délután öt órakor rajtoló első futamnak. A papírformát a változékony és jellemzően hűvös idő sem borította fel, a magyar versenyzőnek így a mezőny második felének végéről kellett rajtolnia, a 30 perc+ 1 körös futamon pedig szintén nem volt lehetősége arra, hogy feljebb tudjon kapaszkodni.
A vasárnapi versenynap hasonlóan alakult a szombatihoz, a rajtpozíció ismét meghatározó volt, a futamon pedig látványosan szétszakadt a mezőny, Tóthnak pedig nem volt esélye előrébb jönni, a 16. helyen intették le.
Zandvoortban az első versenyt a francia Victor Martins nyerte, a másodikon pedig a brazil Caio Collet volt a győztes.
Az összetettben a bajnokság félidejében, öt forduló, azaz tíz futam után Martins áll az élen, megelőzve Collettet és a spanyol David Vidalest. Tóth László a monzai idénynyitón megszerzett hat pontjával változatlanul a 16. helyen áll.
A Formula Renault Európa-kupa mezőnye legközelebb két hét múlva, a Barcelona mellett elhelyezkedő Circuit de Catalunyán versenyez ismét.