Nem túl jól kezdődött magyar szempontból a forma autók szombati futama, ugyanis Balogh Zsolt már a rajtrácsról nem tudott elindulni. A rajt után Paolo Brajnik elvesztette a vezető helyét, így Mirecki Bartlomiej vette át a vezetést és a célig nem is vesztette el ezt a pozíciót. Hátrébb Volentér Balázs kezdett felzárkózásba, de a versenyen sokáig nem történt változás. A kilencedik körben azonban az addig a hatodik helyen haladó Antonin SUS visszaesett, miközben Petr Samek folyamatos pályaelhagyásokért szépen elkezdte gyűjtögetni az időbüntetéseket.
A verseny izgalmainak végül a 4-es rajtszámú, Turek Filip vetett véget, a cseh versenyző ugyanis a Mansell kanyarban úgy pördült meg, hogy ottmaradt a bukótérben. Emiatt Safety Car mögött fejezte be a mezőny a versenyt, így már a sorrend sem változhatott.
Eredmények (TWC-4, TWC-5):
1. Mirecki Bartlomiej (Formula Renault) 28 perc 20.604 mp.
2. Paolo Brajnik (Dallara F3) +0.509 mp.
3. Magyar János (F.Master Tatuus Honda) +1.745 mp.
Mirecki Bartlomiej (BM Racing Team), 1. hely:
Jól érzem magam a verseny után. Az eleje nehéz volt, mert a második helyről indultam és próbáltam előre kerülni. Aztán könnyebb volt, mert sikerült öt másodperc különbséget kiautóznom, de a verseny vége így is nehéz volt. A lekörözéseknél nehéz volt, de meglett a győzelem, úgyhogy boldog vagyok. Az autót olyan volt vezetni, ahogy szerettem volna.
Paolo Brajnik (Puresport), 2. hely:
Rosszul rajtoltam, probléma volt az autóval. Állítottunk az időmérő után, de rosszul sikerült. Nagyon nehéz volt vezetni.
Magyar János (Magyar Racing Team), 3. hely:
A rajtnál a hátsó kerekek kiforogtak, a lelátó felé fordult az autó szinte. Korrigálnom kellett, veszítettem egy pozíciót. Majd néhány kör alatt visszaszedtem a tempómat. Utána végig tudtam tartani. Láttam a második helyezettet előttem. Oda-vissza adtuk a tizedeket, néha távolodott, néha közelebb volt. Az autó jó volt, de holnapra azért még állítunk és én is jobban összerakom fejben.