Az első edzésen kimondottan külső szemlélőként volt jelen a csapat, a többiek tanulmányozása volt a cél. A második - egyben utolsó - edzésen pedig a B3 RCM Swift Racerek is megjelentek, így ebben az egy órában kellett tökéletesen felkészülni a késődélutáni időmérőre.
Bár az edzés eredményei nem voltak meggyőzőek, tudta a csapat, hogy a körülmények javulásával sokkal előrébb is végezhetnek. Bizakodóan álltak a pilóták a boxutca végi piros lámpához.
A jól működő taktika és a remekül eltalált beállítás meg is hozta a gyümölcsét: a szezon legjobb időmérős teljesítményeként egy második és egy harmadik helyet hoztak haza a fiúk, Boldizs Bence – Báldi Gergő sorrendben.
A második nap is óriási izgalmakat hozott. A rajt után sikerült a versenyzőknek megtartani a dobogós pozíciókat, egészen addig, amíg a fékproblémák miatt Gergő mellett el nem ment a „Zsille-vonat”. Majd Bencét is átugrotta a Hatvani Bálint vezette boly, aki azonban sikeresen visszatámadott, egy pozíciót visszaszerezve.
Később Gergő is utolérte az addig csatázó Bence - Langeveld duót, hozva magával Nagy Norbertet, így egy négyes meccs alakult ki az utolsó körökre. A B3R pilótái ezt a csatát megnyerték, így végül a 4-5. helyen végeztek az első versenyen.
A második futam fordított rajtrácsa meghozta a várt izgalmakat. Egy elképesztő rajt után 1. és 2. helyen fordult a két B3-as autó. Azonban nem tartott sokáig az öröm, mivel az egyik holland kitorpedózta Bencét, tömegbalesetet idézve ezzel elő. A sérülések miatt Boldizs Bence kiállni kényszerült, Gergő így egyedül maradt a szezon utolsó harminc percére.
Sokáig nem lehetett tartani a vezetést, Mika Morien új gumikkal hatalmas tempóelőnnyel érkezett, és megelőzte a B3-as pilótát. Közben felzárkózott Langeveld és Nagy Dani is, ám a hármas csatát végül Báldi Gergő zárta győztesen. Beállítva ezzel szezonbeli legjobb teljesítményét, a dobogó második fokára állhatott a B3 Racing pilótája.