A reggeli időmérőn alaposan meggyűlt a mezőny baja a pálya határainak betartásával, a rengeteg eltörölt köridőnek volt köszönhető az is, hogy most először nem volt továbbjutója egy negyeddöntős összecsapásnak. Az őrült kvalifikációt végül a jaguaros Mitch Evans nyerte, mellőle pedig az eddig gyengélkedő DS Penske franciája, Jean-Eric Vergne indulhatott. Az összetett élén lévő Wehrlein-Dennis páros csak a középmezőnyből várhatta a startot.
A rajt után nem történt változás a mezőny elejében, Wehrlein azonban visszaesett pár pozíciót, csupán a 16. helyen haladt az első pár kanyar után. Meglepő módon csupán egy első szárny hullott el a verseny eleji helyezkedésben: Edoardo Mortara Maseratija ment bele Nick Cassidy autójának oldalába egy ambiciózus előzés közben, a svájci pilóta így hamar a sor végén találta magát. A támadó módot felvevők sorát a rajtnál sokat javító Stoffel Vandoorne nyitotta meg, nem sokkal később pedig Evans is aktiválta a plusz energiát, és esett vissza pár helyet, így időlegesen Sebastien Buemi állt az élre.

Evans balszerencséjére később Buemi és Vergne is pont a Jaguar elé tért vissza a támadó mód aktiválása után. Az új-zélandi futama ezután rosszról borzalmasra fordult, csapattársa, Sam Bird egy rosszul bemért előzés közepette ütötte ki a pole-pozícióból induló pilótát, ez mindkét Jaguar versenyének végét jelentette. A kavarodás legnagyobb győztesei a 12. helyről rajtoló Jake Dennis és Buemi csapattársa, Cassidy voltak, az új-zélandi és a brit pilóta a második-harmadik pozícióba jöttek fel a vezető Vergne mögé.
Dennis aztán a támadó mód felvétele után Buemi után eredt, a dobogó helyett viszont hátrafele kellett tekintgetnie, hiszen az akkumulátor-túlmelegedés miatt lassuló brit nyakára megérkezett René Rast. Kissé fellélegezhetett a mezőny, amikor tíz körrel a vége előtt pályára gurult a biztonsági autó: Jake Hughes rakta falba a McLarent. Az újraindítás után Raston is kifogott az ominózus féktáv: Dennis hátuljába ment bele, mindkettőjük versenyének véget vetve ezzel.

Az élen Vergne hősiesen tartotta a vezetést az energiával sokkal jobban álló Cassidy előtt, viszont nem bizonyult elégnek a plusz három százalék az új-zélandinál, így a DS Penske franciája ünnepelhetett a végén. Egy darabig úgy tűnt, összejött az Envisionnek a dupla dobogó, viszont Buemit nem sokkal a kockás zászló után megbüntették, mert túl sok energiát használt a futam során, így Antonio Felix da Costa jött fel a harmadik helyre. Örülhetett a Porsche is: a portugál csapattársa, a pénteki edzésen elszenvedett balesete után még a kórházat is megjárt Pascal Wehrlein a kavarodás következtében a negyedik helyig jött fel, és Jake Dennis kiesését kihasználva tovább növelte előnyét az összetettben.
A futam végeredménye:
| 1. | Jean-Éric Vergne | DS Penske | |
| 2. | Nick Cassidy | Envision | 0.400 |
| 3. | Antonio Felix da Costa | Porsche | 1.859 |
| 4. | Pascal Wehrlein | Porsche | 2.855 |
| 5. | Sergio Sette Câmara | NIO | 3.523 |
| 6. | Oliver Rowland | Mahindra | 7.138 |
| 7. | Norman Nato | Nissan | 7.318 |
| 8. | Stoffel Vandoorne | DS | 7.564 |
| 9. | André Lotterer | Andretti | 8.703 |
| 10. | Edoardo Mortara | Maserati | 9.073 |
| 11. | Nico Müller | Abt | 10.622 |
| 12. | Sacha Fenestraz | Nissan | 11.635 |
| 13. | Max Günther | Maserati | 15.446 |
| 14. | Lucas di Grassi | Mahindra | 15.999 |
| 15. | Sébastien Buemi | Jaguar | 17.735 |
| 16. | Jake Dennis | Andretti | 1'10.562 |
| Kiesett: | |||
| René Rast | McLaren | ||
| Jake Hughes | McLaren | ||
| Sam Bird | Jaguar | ||
| Dan Ticktum | NIO | ||
| Mitch Evans | Jaguar | ||
| Kelvin van der Linde | Abt | ||