A versenyt az O’Higgins parkban rendezik, amely 750 000 négyzetméteres területével a második legnagyobb park a chilei fővárosban. A 2,348 kilométer hosszú, Santiago belvárosát átszelő pálya hosszú egyeneseivel, hajtűkanyarjaival és sikánjaival a Movistar Aréna körül kanyarog. „A pálya kialakítása izgalmasnak tűnik, de azt, hogy pontosan mi is vár minket, majd csak ott helyben tudjuk meg.” – nyilatkozta Allan McNish csapatvezető. „Ugyanakkor egy dologban teljesen biztosak vagyunk: ez teljesen más verseny lesz, mint az idei szezon két korábbi viadala. Először is, itt lényegesen magasabb hőmérséklettel kell megküzdenünk, másodszor pedig ez az első igazi városi pálya a versenynaptárban, amely magán hordozza a városi aszfaltcsíkok összes jellegzetességét.”
Az új helyszín és az ismeretlen pálya nem befolyásolja a gyári csapat céljait. „Ismerjük az Audi e-tron FE05 versenyautónkban, a csapatunkban és a pilótáinkban rejlő lehetőségeket, most már csak össze kell állítsuk belőle azt az egyveleget, amely dobogós helyet ér majd.” – tette hozzá Allan McNish. „A Dél-Amerikában rendezett versenyek mindig nagyon különlegesek, köszönhetően a lelkes szurkolóknak, akik nagyszerű hangulatot teremtenek.”
Ez Lucas di Grassinak, az Audi versenyzőjének ad egy kis plusz motivációt. „Santiago de Chile mindössze négy órás repülőútra van az otthonomtól, Sao Paulotól, így ez a verseny szinte olyan, mintha hazai pályán rendeznék.” – nyilatkozta a brazil pilóta. „A kemény szezonnyitó futam után sikerült előrébb lépnünk Marrakeshben. Kis szerencsével akár a dobogós helyezés is elérhető lett volna ott. Most Santiagora koncentrálunk. A pálya mindenkinek új, így a lehető legkeményebben kell dolgoznunk és tökéletesen összpontosítanunk már az első pillanattól fogva.”
Csapattársához hasonlóan Daniel Abt is pontszerző helyen zárta a szezon első versenyeit, de lemaradt a dobogós helyekről. „A teljes csapat ki van éhezve a sikerre és vágyik arra, hogy a lehető leghamarabb ismét hazavihesse a trófeát.” – nyilatkozta a német versenyző. „Mindenki keményen dolgozik ezért a célért, mind a pályán, mind az Audi neuburgi központjában és persze a szimulátorokon is. Egyre jobban megismerjük és megértjük az autót és ennek megfelelően optimalizáljuk a folyamatainkat. Biztos vagyok benne, hogy Santiagoban sikerül még előrébb lépnünk az élmezőny irányába.”
A Santiago de Chilében rendezett verseny helyi idő szerint 16 órakor rajtol el (közép-európai idő szerint 20 órakor) és az érdeklődők élőben követhetik az Eurosport csatornáján. A versenyt közvetítő további csatornákról és azok programjáról bővebb információ a www.fiaformulae.com oldalon érhető el.
Az idei évadban a Formula E rajtrácsán négy olyan autó foglal helyet, amely az Audi és Schaeffler technológiáját alkalmazza. Az Audi Sport ABT Schaeffler gyári csapata mellett az Envision Virgin Racing alakulata is rajthoz áll, náluk Sam Bird és Robin Frijns ülnek az Audi e-tron FE05 volánja mögött. A brit csapat mindkét versenyzője dobogós helyen végzett a legutóbbi marrakeshi versenyen.