Még bő két évet várnunk kell arra, hogy a Mercedes bemutatkozzon a Formula-E-ben, de mivel az egyre népszerűbbé váló sorozat már három szezonon is túl van, semmi kétségünk nem lehet afelől, hogy ez a pont is hamar el fog érkezni. Noha több neves autógyártó is részt vesz a sorozatban, úgy mint az Audi, a Renault, a Jaguar és a Citroen, a csillagosok belépését fokozott figyelemmel várja a szakma, hiszen az elmúlt évek egyeduralkodó Forma-1-es márkájáról van szó, és sokan kíváncsiak arra, vajon szerepvállalásukat mekkora mértékben fogja befolyásolni az F1-es projekt működése.
Annyi biztos, hogy a Német Túraautó Bajnokságból a következő év végén kiszállnak, hogy megfelelően előkészítsék a terepet a Formula-E-nek - egyelőre úgy tűnik, hogy mindkét sorozat releváns a csapat számára. Az elektromos szériában induló gárda csapatfőnöki pozíciójával nemrég Nico Rosberget is szóba hozták, aki visszavonulása óta folyamatosan keresi azokat a lehetőségeket, melyekben hasznosítani tudja tapasztalatát, és megkeresett dollármillióit.
Nemrég a The Times-nak adott nyilatkozatában úgy fogalmazott, hogy a Szilícium-völgyben tett látogatása nagyon inspirálóan hatott rá, és szívesen fektetne be a jövő technológiáiba - így akár az is elképzelhető, hogy részvényes lesz a Mercedes Formula-E csapatánál. „A Formula-E jelenti a jövőt” - mondta Rosberg a stuttgarti Mercedes Múzeumban tartott ünnepségen. „Nagyon izgalmas lesz, hogy a csapatok hogyan játsszák ki kártyáikat, és hogyan szerepelnek majd a következő néhány szezon során.”