Sam Bird klasszikus rajt-cél győzelmet aratott, hiszen a rajtlámpák kialvásától egészen a kockás zászlóig meg tudta őrizni a vezetést - ami az elején még sétagaloppnak tűnt, az a végén izzasztóvá vált, hiszen az a Sebastien Buemi szorongatta a győzelemért, aki csak a mezőny végéről indulhatott.
A startnál tisztán eljött a mezőny, a futam első vesztesének pedig Jerome d’Ambrosio bizonyult, aki defekt miatt volt kénytelen meglátogatni csapatát. A vezető trió - Bird, Prost és da Costa - egészen a 8. körig tartotta magát, amikor Lucas di Grassi remek manőverrel jött fel mögéjük a negyedik helyre. A következő körök egyhangúan alakultak, beállt az élmezőny sorrendje, szinte csak Sebastien Buemi akciózott, aki gyorsabb autójával folyamatosan falta a mezőny tagjait.
Amikor a 18. fordulóban Mike Conway elkezdte az autócserék sorát, a második helyre éppen csak feljövő, és a tavalyi futamon győzelmet arató Antonio Felix da Costa autója hibája miatt kiállni kényszerült. Mivel a pályabírók nem tudták biztonságosan elvontatni a hajtű után leparkolt Aguri-autót, pályára lépett a safety car.
Időközben Nicolas Prost megpördült és hátraesett, és mire újra útnak indulhatott mezőny, már sehol sem volt. Sebastien Buemi óriási nyert a biztonsági autóval, hiszen a negyedik helyre ugrott, annak kiállása után pedig azonnal megelőzte Sarrazint, hogy megkezdje offenzíváját a győzelemért. Az utolsó 10 kört teljesen együtt kezdte meg a vezető Bird-di Grassi-Buemi hármas, de mivel a brazil nem tudott harcra kelni az éllovassal, kénytelen volt átadni Bueminek az első helyet.
A svájcinak hét köre volt arra, hogy utat találjon a brit mellett, de egyik próbálkozását sem koronázta siker. Sam Bird így karrierje harmadik győzelmét szerezte a tavalyelőtti putrajayai és a tavalyi londoni diadalok óta. Buemi második helyével növelni tudta előnyét az eddigi négy versenyen mindig dobogón záró di Grassi előtt, mögéjük pedig éppen Bird zárkózott fel a harmadik helyre.
Folytatás márcus 12-én, Mexikóvárosban.