A rajttól a pole-ban álló Jarno Trulli még jól jött el, megtartotta első helyét az 1-es kanyarban, a következő előtt azonban elfékezte magát, szélesen fordult, a mögötte lesben álló Lucas di Grassinak pedig nem is kellett több, azonnal betette mellé az Audi Sport Abt autóját és az élre állt. Ugyanebben a kanyarban csapattársa, Daniel Abt megpördült és a mezőny végére került, amivel tönkre is tette versenyét.
Trulli egy ideig tartotta magát a második helyen, di Grassi azonban hatalmas léptekkel húzott el tőle, körönként több mint egy másodpercet adva neki, és így legalább ugyanennyit mindenki másnak is. Az állóvizet a hatodik körben a Trulli mögött haladó Sebastien Buemi zavarta meg, aki a FanBoost egyik birtokosaként ekkor élt is az extra teljesítménnyel, ennek segítségével pedig ő is elment az olasz mellett. Trulli kálváriája ekkor kezdődött: kiesett a ritmusból és szinte kanyarról kanyarra mentek el mellette a riválisok, így nagyon hamar a pontszerző helyeken kívül találta magát.
A mezőnyben eközben előzésekkel tarkított kiélezett csaták alakultak ki. Nelson Piquet a 13. rajthelyén próbálva javítani fokozatosan lépegetett előre, eközben pedig autója energiájával is jobban gazdálkodott, mint bárki más, így bokszkiállását is egy körrel el tudta tolni a többiekhez képest.
Az autócserék során Jerome d’Ambrosio átugrotta Buemit a második helyért, aki ugyan a nyomában maradt a továbbiakban, de visszatámadni már nem tudott. Mögöttük Nick Heidfeld is a dobogóért harcolt, azt a pozíciót viszont csak egy pillanatra birtokolhatta, amikor bebújt Buemi mellé az egyik kanyarban, a svájci azonban résen volt és jobb kigyorsításával visszavette helyét.
A verseny második felében Piquet tovább folytatta felzárkózását, megelőzte a két Venturit és Loic Duval nyomába eredt, őt azonban már nem tudta elkapni a célig, így az ötödik helyen futott be, a leggyorsabb körért járó két ponttal is a zsebében.
A tabellát vezető di Grassi simán nyert, amivel tovább növelte előnyét, noha szerencséje is volt, hiszen pár pillanattal a kockás zászló elérése után megállt alatta az autó. Ezzel második győzelmét szerezte a szezonnyitó után. D’Ambrosio első dobogóját szerezte a sorozatban a második hellyel, Buemi pedig a pódium harmadik fokával gondoskodott róla, hogy ne szakadjon le túl sokkal a listavezető braziltól a pontversenyben.
A német Abt csapat megnyerte tehát hazai versenyét, de a Dragon Racing lett 2. és 4. helyével a hétvége legjobb csapata, miközben az eddig rendkívül balszerencsés Venturi is örülhet a 6-7. pozíciónak. Vergne a 8., Bird a 9., Liuzzi pedig 10. helyezettként az utolsó pontszerző lett.
A pole-ból startoló Jarno Trulli idővel az utolsó helyekre csúszott vissza, autója pedig a többieknél gyorsabban fogyasztotta az energiát, így az olasz az utolsó kör előtt a bokszba is hajtott, ezzel ő lett a verseny egyetlen kiesője.
A verseny végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Idő |
1 | Lucas di Grassi | Abt | 48:18.980 |
2 | Jerome D'Ambrosio | Dragon | 7.586 |
3 | Sebastien Buemi | e.dams | 10.019 |
4 | Loic Duval | Dragon | 11.094 |
5 | Nelson Piquet Jr. | China | 11.561 |
6 | Nick Heidfeld | Venturi | 20.632 |
7 | Stephane Sarrazin | Venturi | 20.921 |
8 | Jean-Eric Vergne | Andretti | 21.264 |
9 | Sam Bird | Virgin | 21.641 |
10 | Vitantonio Liuzzi | Trulli | 23.222 |
11 | Nicolas Prost | e.dams | 24.188 |
12 | Antonio Felix da Costa | Aguri | 24.383 |
13 | Jaime Alguersuari | Virgin | 28.180 |
14 | Scott Speed | Andretti | 28.735 |
15 | Daniel Abt | Abt | 31.274 |
16 | Karun Chandhok | Mahindra | 32.289 |
17 | Charles Pic | China | 33.077 |
18 | Salvador Duran | Aguri | 51.743 |
19 | Bruno Senna | Mahindra | 53.843 |
20 | Jarno Trulli | Trulli | +2 kör |