Az elektromotoros sorozat a pekingi szezonnyitót követően november 22-én lép újra akcióba, ezúttal a malajziai Putrajaya utcáin, nem messze a sepangi versenypályától. A széria egyik különlegessége, hogy a teljes versenyhétvégét, azaz a két szabadedzést, az időmérőt és a futamot is ugyanazon a napon rendezik. Az eredeti menetrendben a verseny kezdési időpontja 16 óra volt, ám a szervezők az FIA-val közösen most arról döntöttek, hogy két órával előrébb tolják az események időpontját.
Ennek azért látták szükségét, mert Malajziában, ahol egyenlítői éghajlat uralkodik, szinte napi rendszerességgel ered el az eső késődélután, a csapadék mennyisége pedig gyakran olyan méreteket ölt, ami veszélyessé teszi a versenyzést. A Formula-1 és más versenysorozatok is szembesültek már ilyen helyzettel Malajziában, és az F1 bizonyos okok miatt különösen rugalmatlan az ehhez hasonló esetekben - például idén Suzukában sem változtatták meg a menetrendet a jó előre beharangozott tájfun ellenére.
A Formula-E azonban most lépett ebben az ügyben, és a biztonság kedvéért 16-tól 14 órára hozták előre a november 22-i futam rajtját. Ugyanígy az időmérő is két órával előrébb került, a két szabadedzést pedig összevonták, így a 45 és a 30 perces gyakorlások helyett egy összefüggő 75 perces tréning áll majd a mezőny rendelkezésére.
A heves esőzés azért is jelenthet különösen nagy gondot a Formula-E-nek, mert a sorozat nem használ külön esőgumikat. A Michelin által szállított bordázott abroncsok olyan kialakításúak, hogy száraz és esős körülmények között is használhatóak, így viszont a nagyobb mennyiségű vízzel kétségtelenül nehezebben boldogulnak.
A módosítás viszont nem kedvez azok az európai nézők számára, akik szeretnék az elejétől a végéig figyelemmel kísérni az eseményeket, hiszen a hétórás időeltolódás miatt közép-európai idő szerint az edzés 00:45-kor, az időmérő 03:00-kor, a verseny pedig 07:00-kor veszi majd kezdetét.