Az F1 Bizottság idei utolsó ülésén több témát vett napirendre: a tagok egyeztettek a kötelező két kerékcseréről, az aerodinamikai tesztkorlátok módosításáról, a festésekről, a rajtszámokról és a versenyzők hűtését biztosító rendszerről is. A megbeszélést Nikolas Tombazis, az FIA együléses szakágának igazgatója, valamint Stefano Domenicali, a FOM elnök-vezérigazgatója vezette.
A 2026-os technikai, sportszakmai, pénzügyi és operatív szabályok finomításáról részletes egyeztetés zajlott, a módosítási javaslatokat december 10-én terjesztik a Motorsport Világtanács elé. A megbeszélésen foglalkoztak a kötelező két kiállás bevezetéséről, az egyes abroncsokon megtehető távolság korlátozásáról és a három keverék kötelező használatáról is.

A megbeszélés a csapatok és a Pirelli visszajelzéseire épült, és noha egyelőre nem született döntés, a témáról 2026-ban is folytatódik az egyeztetés.
A Bizottság áttekintette az aerodinamikai tesztelés korlátozására vonatkozó előírások jövőjét is. A cél, hogy a szabályozás alkalmazkodjon a modern feldolgozási és szimulációs technológiákhoz, ugyanakkor költséghatékony is maradjon. A módosítások jelenleg előkészítés alatt állnak.
A festések kapcsán a Technikai Tanácsadó Bizottsággal folytatott egyeztetések után az F1 Bizottság egységesen úgy döntött, 2026-tól az autók oldal- és felülnézetének minimum 55%-át le kell fedni festékkel vagy matricákkal, ennek célja az autók megkülönböztethetőségének javítása a csupasz karbon területek csökkentésével.

Szó esett továbbá a versenyzői rajtszámokról is, a Bizottság egyetértett abban, hogy a pilóták engedélyt kaphassanak az állandó rajtszámuk megváltoztatására karrierjük során.
Szintén fontos téma volt a versenyzők hűtését biztosító rendszer esetleges kötelezővé tétele, valamint foglalkoztak a rendszer újratervezésének és súlyának kérdésével is – ezekkel kapcsolatban a Bizottság további versenyzői visszajelzéseket kért.