A Formula–1-es csapatok többsége már a 2026-os, radikális szabályváltozásokra összpontosítja fejlesztési erőforrásait, azonban az Amerikai Nagydíjra a tízből két istálló – a Mercedes és a Haas – mégis elhozott néhány frissítést Austinba. Ez persze nem jelenti azt, hogy az éven már nem hoznak új fejlesztéseket a többiek sem, hiszen a Red Bull már múlt héten elhintette, hogy Verstappen számára még érkezik egy csomag, amivel még közelebb kerülhet a McLarenekhez.
Mercedes – Finomhangolás a hátsó felfüggesztés körül
A Mercedes kisebb, aerodinamikai optimalizálást célzó fejlesztést vetett be a hétvégére. A hátsó kerék körüli légáramlást igyekeznek javítani egy újratervezett felső légterelő elem és csökkentett fesztávolságú szárnyelemek révén. A csapat célja, hogy jobb légáramlási minőséget biztosítson a felső lengőkar környezetében, valamint növelje az abroncs körüli térkihasználást.

Bár a fejlesztés nem látványos, a Mercedes mérnökei bíznak benne, hogy a kis módosítás is hozzájárulhat a versenygép viselkedésének finomhangolásához, különösen a technikás austini pálya középső szektoraiban.
Haas – Nagyszabású fejlesztési csomag a hazai futamra
Ezzel szemben a Haas egy átfogó, több elemet érintő fejlesztéssel rukkolt elő hazai nagydíján. Az amerikai istálló az autó padlólemezére fókuszált: új padlótesttel, padlószélekkel, oldaldoboz beömlőnyílásokkal és hátsó sarokszárnnyal szerelte fel VF-25-ös versenygépét.
Ez a csomag az első jelentős frissítés a csapat részéről a Brit Nagydíj óta, és célja az autó általános aerodinamikai hatékonyságának javítása, különösen a szívóhatást és a stabilitást érintően.
