Csak az utolsó tesztnap során próbálta ki az új első szárnnyal és orrkúppal kombinált új padlólemezét a Red Bull, s akkor is adódtak kételyek azzal kapcsolatban, a The Race viszont arról számolt be, hogy ennek ellenére is a friss verzióval kezdik meg az idénynyitó F1-es Ausztrál Nagydíjat.
A Red Bull azzal hívta fel magára a figyelmet két hete a bahreini Formula-1-es teszten, hogy külsőre alig változott az RB21-es az elődjéhez képest, noha főleg a tavalyi szezon második felében azért adódtak nehézségeik jócskán.
Az utolsó napra aztán egy új első szárnyat és orrkúpot villantottak Max Verstappen versenygépén, valamint ahhoz kapcsolódóan egy új padlólemezt is, ám az sem feltétlenül hozta a vártakat, a késő délutáni órában ugyanis több ponton visszatértek a korábbi verzióhoz a Red Bullnál. Jól mutatta az is, hogy még keresik a válaszokat, hogy még a teszt hajrájában is láthattunk áramlásjelző folyadékot az autón.
Maga Helmut Marko, a Red Bull F1-es sportszakmai tanácsadója is elismerte az Auto Motor und Sportnak adott interjúban, hogy a módosított padlólemez nem igazán vált be:
„Az új első szárny jól működött, a padlólemez nem. Ezért kezdtük el visszarakni a régebbi padlólemez egyes részeit az autóra az utolsó tesztnapon. És ezzel a kombinációval, az új szárnnyal és a régi padlólemezzel, jobban mentek a dolgok.”
Valami azonban történhetett a teszt óta eltelt másfél-két hétben, a The Race szaklap ugyanis úgy tudja, hogy a fentiek ellenére a Red Bull a frissebb padlólemez-változattal vág neki a hétvégi Ausztrál Nagydíjnak már a pénteki edzésektől kezdve.
A bikásoknál egyébként eleve óvatos-pesszimista várakozásokat fogalmaztak meg: Marko fél-egy másodperces lemaradást tippel, Pierre Wache technikai igazgató szerint sem léptek előre akkorát, mint várták, míg Verstappen biztos benne, hogy nem ők a leggyorsabbak pillanatnyilag – igaz, a melbourne-i sajtónapon azt is hozzátette, hogy hosszú lesz a szezon, így ez nem sokat jelent.