A szokottnál rövidebb lett az F1-es csapatok fejlesztéseit összegző dokumentum, melyet az FIA a hétvége kezdetén menetrend szerint közzétett, hiszen ezúttal mindössze három istállónál találhatóak új elemek az autón.
Közülük a Red Bull csapatával kell kezdenünk, akik a padlólemez geometriáján módosítottak a felület egyes részeinek felfelé, illetve lefelé történő elmozdításával. Az istálló közlése szerint a változtatás minden körülmény között javítja a levegőáramlást a padlólemez adott helyein, illetve onnan hátrafelé.
Az energiaitalosok testvércsapata, a VCARB egy pályaspecifikusan módosított első szárnnyal érkezett Bakuba. A kevésbé domború szárnyelemtől azt várják, hogy az általa generált terhelést csökkentve hatékonyan hozzájárul az autó egyensúlyához.
Az Aston Martin a padlólemez hátulján található terelőelemek egyikén változtatott annak érdekében, hogy a módosított elem alsó peremének új kialakítása a légáramlás megváltoztatásával javítsa a teljesítményt.
A többi istálló, azaz a Mercedes, a Ferrari, a McLaren, az Alpine, a Williams, a Haas és a Sauber nem hozott új alkatrészt Bakuba – ez persze nem jelenti azt, hogy ugyanolyan specifikációval mennek majd, mint Monzában, a Mercedes például levette az autóról a problémás új padlólemezt.