Egy pillanatra sem forgott veszélyben Max Verstappen idei második, zsinórban kilencedik, karrierje során pedig az 56. győzelme a Formula-1-es Szaúd-arábiai Nagydíjon. Bár a Lance Stroll balesete miatti korai biztonsági autós fázis során megejtett kerékcseréje révén egy darabig Lando Norris átvette a vezetést, de a friss gumikon hamar visszavette tőle a vezetést a holland.
Verstappen a leintés után egyedül a safety caros kiállás miatt elnyújtott kemény gumis második szakaszt emelte ki nehézségként a dzsiddai versenyből:
„Összességében fantasztikus hétvégét teljesítettünk a csapattal és a magam szempontjából is. Nagyon jól éreztem magam az autóban, és alapvetően ugyanez volt a helyzet a futamon is.”
„Persze az utolsó etap kicsit hosszabb volt, mint azt szerettük volna, de a biztonsági autó miatt be kellett ezt vállalnunk. Az utolsó néhány kör a hideg gumikkal és a lekörözöttekkel kicsit csúszós volt, de végig jó tempónk volt, tudtuk menedzselni a különbséget. Úgyhogy összességében nagyon elégedett vagyok.”
A háromszoros világbajnok szerint futamon mindig nehezebb végig irányítás alatt tartani az autót, mint egy körön az időmérőn: „Igen. Ideális esetben nem akarunk ilyen hosszú etapot teljesíteni a gumikon, de most így kellett tennünk. És persze itt a nagy tempójú kanyarok azt eredményezik, hogy ha az abroncsok kicsit kikerülnek a megfelelő tartományból, akkor minden trükkösebbé válik.”
Verstappent a Charles Leclerc által említett nyaki terhelésről is kérdezték: „A szezon elején járunk, az óramutató járásával ellentétes irányú a pálya, rengeteg G-erő hat ránk az egész kör során, úgyhogy egyértelműen a fizikailag nagyobb kihívást jelentő helyszínek közé tartozik.”