A Kínai Nagydíj törlése miatt eredetileg nem tervezett tavaszi szünetre vonultak a csapatok, így néhány olyan programra is lehetőség adódott a csapatok számára, amire az eredeti versenynaptár szerint nem feltétlenül jutott volna idő. Az Aston Martin többek között arra használta ki ezt az időt, hogy harmadik számú versenyzője, Felipe Drugovich néhány újabb kilométert gyűjthessen magának.
A Formula–2 tavalyi bajnoka először tavaly novemberben, Silverstone-ban vezethetett F1-es autót, amikor az előző évi AMR21-es volánja mögött teljesítette a szuperlicensz megszerzéséhez szükséges 300 kilométert, majd váratlanul a szezoneleji bahreini teszten is autóba ülhetett, amikor biciklibalesete miatt Lance Stroll részvétele meghiúsult, sőt a szezonnyitón való szereplése is kétségessé vált.
A csapat közleményében úgy értékelte a szerdai eseményt, mely során Drugovich ismét az AMR21-et vezethette a csapat főhadiszállásának közelében található silverstone-i pályán, hogy ez egy „újabb értékes lehetőség volt Felipe számára, hogy tapasztalatot gyűjtsön egy F1-es autóval, fejlessze a képességeit, és még jobban beépüljön a csapatba.”
A csapat közösségimédia-felületein maga Drugovich is megszólalt, s mint kiderült, nemcsak az angliai eső hátráltatta őt abban, hogy minél több kört tegyen meg, de az autóval sem volt minden rendben: „Jó volt a mai tesztnap, kemény és lágy abroncsokon is tudtam gyorsköröket futni. Volt néhány problémánk is ma, különösen az időjárást illetően, de az autóval is adódtak gondok, ami nem volt ideális” – sommázott a 22 esztendős brazil pilóta.