A Haas idei első és egyetlen fejlesztési csomagja a Magyar Nagydíjon érkezett meg: a nagy volumenű újítás jelentősen átformálta az autó aerodinamikáját, mégpedig bevallottan a Ferrarit másolva. Első körben a Haas egyetlen készletet gyártott le a fejlesztésből, melyet Kevin Magnussen használhatott kedvezőbb bajnoki pozíció alapján. A kirívó eredmény elmaradt, de a teszthétvégén sikeresnek bizonyult a VF-22 új verziója, így a Belga Nagydíjtól Mick Schumacher is ezzel fog versenyezni.
„A pályán látott értékek korreláltak a szélcsatornában gyűjtött adatokkal, ami mindig jó jel. Most már köridő tekintetében is a legjobbat kell hoznunk” – mondta a csapatfőnök Günther Steiner a Motorsportweek szerint. „A leállás előtt a csapat alaposan átnézte az adatokat, a szünet után pedig tovább dolgozik rajta. Mindenesetre jelen pillanatban a helyzet jónak tűnik, így remélhetőleg javulni fogunk köridőben.”
Steiner a Haas két célját is megjelölte a szezon hátralevő részére. Az amerikai istálló hetedik helyen áll a konstruktőrök között, 34 ponttal, 17 egységgel az Alfa Romeo mögött.
„Remélem, meg tudjuk tartani ezt a pozíciót a bajnokságban, ez az első számú csatánk. A második számú csata a hatodik hely megszerzése, de ezt majd meglátjuk. Mindig a legjobbra törekszünk és azon leszünk, hogy fejlődjünk, vagy legalábbis ne essünk vissza” – mondta Steiner, akinek csapatában ismerős arc tűnik fel a közeljövőben: Monzában és Austinban Antonio Giovinazzi két szabadedzést teljesít az istállóval.