Egykoron gyümölcsöző kapcsolat volt a Williams és a Renault házassága, ami 1989 és 1997 között négy egyéni, és öt konstruktőri bajnoki címet eredményezett, mielőtt a grove-i alakulat a BMW-re váltott volna. Később egy rövid időszakon belül, 2012-ben és 2013-ban is a francia gyártó erőforrásait használták, és Pastor Maldonado futamgyőzelme révén ez sem mondható teljesen sikertelennek.
A Williams 2014 óta már a Mercedes motorjait használja, ami eleinte az élmezőnybe emelte őket, az utóbbi néhány évben viszont erősen visszaestek. Nemrégiben egy olyan pletyka látott napvilágot, amely szerint hamarosan ismét a Renault lehet a beszállítójuk, a 2026-ban érkező új motorszabályok kezdetével.
Erről természetesen a csapatfőnököt, Jost Capitót is faggatták a sajtó munkatársai, ám a szakember elég szűkszavú volt a témával kapcsolatban, amit igyekezett minél hamarabb rövidre zárni.
„Jelenleg ez csak egy spekuláció. 2025 végéig van szerződésünk a Mercedesszel, 2026-ban pedig új szabályok érkeznek. Addig még sok víz fog lefolyni a Rajnán” – idézte Capito szavait a PlanetF1.
A franciák jelenleg az Alpine márkáját helyezték előtérbe, jelenleg viszont ők az egyetlenek gyártóként, akik nem rendelkeznek partnercsapattal, ám az istálló vezetői kijelentették, készen állnak arra, hogy a jövőben ismét együttműködjenek egy másik alakulattal.