A dzsiddai verseny első komolyabb történése Mick Schumacher balesete volt a tizedik körben: a német versenyző a 22-es kanyarban csapta falnak az autóját, amely előbb csak biztonsági autós fázist, majd piros zászlós megszakítást váltott ki, felkavarva az addig békésen csordogáló, később őrültté váló futam menetét.
Maga a Haas-pilóta így nyilatkozott az addig szerinte biztatóan alakuló versenye végét jelentő incidenséről: „Kissé túl keményen nyomtam, próbáltam újra DRS-távolságba kerülni George-hoz, ezért elveszítettem az irányítást a 22-es kanyarba menet. Úgy tűnt, megvan a tempónk, kényelmesen tartottuk a lépést a Williamsszel, és szerintem ez az, amire nem igazán számítottunk. Éppen ezért rendkívül motivált is voltam – ebben az esetben talán túlságosan is” – idézi Schumachert a Formula1.com.
Nem járt jobban az újonc csapattársa, Nyikita Mazepin sem, aki a Schumacher-baleset miatti megszakítást követő újraindításnál keveredett balesetbe, így a Haas mindkét versenyzője számára idejekorán ért véget a Szaúd-arábiai Nagydíj.
A korai kiesésnél is aggasztóbb azonban az amerikai istálló szempontjából, hogy Günther Steiner szerint az autótöréseik miatt a pótalkatrészkészleteik végéhez értek, így Abu Dhabiban már nem férnek bele újabb balesetek.