A csapat által meg nem erősített információk szerint Andrettiék 80 %-os többségi tulajdonrészt vásároltak volna az Islero Investments nevű holdingban. A The Race szaklap szerint azonban az egyezség nem fog megvalósulni – az ár miatt. Finn Rausing – a Sauber háttérbe húzódó tulajdonosa – a tárgyalások fontosabb fázisában a vételár mellett garancia fizetését kérte Michael Andrettitől: a következő öt évben évi 50 millió dollárt, arra az esetre, hogy a csapat esetleges szponzori problémák mellett is fennmaradhasson.
A garanciát egyben, előre kellett volna kifizetni, és bár az alapárat Andrettiék elfogadták, ezt a plusz 250 millió dollárt nem vállalták. A lap szerint eldöntött: az amerikaiak nem fogják megvásárolni a csapatot.
A The Race szerint most, hogy a tulajdonosi kör nem változik, Frederic Vasseur csapatfőnök véglegesítheti a pilótafelállást. Az Alfa Romeo nem tartja meg Antonio Giovinazzit, Valtteri Bottas csapattársa az F2-es bajnokesélyes, a jelentős szponzori háttérrel rendelkező kínai Guanyu Zhou lesz, egy évre szóló szerződéssel.