Már az Osztrák Nagydíj során záporoztak az öt másodperces időbüntetések: Lando Norrist kiszorításért egyszer, Sergio Perezt ugyanezért kétszer, Yuki Tsunodát a bokszbejárati vonal átlépéséért szintén kétszer büntették, míg Antonio Giovinazzi a biztonsági autó alatti előzésért, Lance Stroll bokszutcai gyorshajtásért kapott öt másodpercet.
A futam pedig azzal ért véget, hogy 11 versenyzőt vizsgáltak: George Russellt féktávon való bemozdulásért, Kimi Raikkönent és Sebastian Vettelt az utolsó körben történt ütközésért, számos versenyzőt pedig azért, mert nem lassítottak az incidens után lengetett sárga zászló hatálya alatt. Az ő névsoruk a következő volt: Sainz, Perez, Ricciardo, Leclerc, Gasly, Giovinazzi, Latifi és Mazepin.
A stewardok tehát találtak maguknak elfoglaltságot estére, és 20 óra után kezdtek szállingózni az ítéletek. Kimi Raikkönen idejéhez bokszutcai áthajtásnak megfelelő 20 másodpercet írtak hozzá két büntetőponttal együtt – bár a finn gyakorlatilag kiesett, ez azért lehetséges, mert a táv 90 %-ának teljesítése miatt értékelték a 16. pozícióban egy kör hátrányban. Ezen a helyen nem változtat az időbüntetés.
A baleset idején Raikkönen előtt haladó Russellt azért vizsgálták, veszélyesen mozgott-e a 4-es kanyar féktávján. A felügyelők megállapították, hogy a Williams-pilóta egyenesen tartotta a kormányt és egy autónyi helyet hagyott maga mellett, elfogadták a pilóta magyarázatát, ezért felmentették.
Ami a sárga zászlós eseteket illeti, a stewardok szerint hatan megfelelően lassítottak, ketten, Nyikita Mazepin és Nicholas Latifi viszont nem vettek vissza elégségesen a dupla sárga zászló hatálya alatt. Őket 30 másodperces időbüntetéssel (10 másodperces stop-and-go megfelelője) és három büntetőponttal szankcionálták.