A Bahreini Nagydíj újraindítását Sebastian Vettel a tizedik, Charles Leclerc pedig a tizenkettedik rajthelyről várhatta, a monacói viszont rögtön az 1-es kanyarban bevetődött ferraris társa mellé. A német ezt már a csapatrádióban is nehezményezte, a második spielbergi futamon történt ütközésükhöz hasonlítva kollégája manőverét. Azóta viszont mindkét fél megerősítette, hogy tisztázták a múlt vasárnap történteket:
„Beszéltünk róla” – idézi Leclerc szavait a Motorsport.com szakoldal. „Amit a magam részéről el tudok mondani, hogy egyértelműen nagyon szoros volt a helyzet, másrészt viszont egyáltalán nem olyan volt, mint a Stájer Nagydíjon, amikor egy nem is látható helyre mentem be. Ezúttal próbáltam tovább menni, hogy lásson engem. Nagyon kicsi volt a rés, de lecsaptam rá, és biztosra mentem, hogy lásson. Lehet azon vitatkozni, hogy nem volt elég hely a két autó között annak fényében, hogy egy csapatot erősítünk, de ez van.”
Vettel a következőket mondta el néhány nappal a történtek után: „Nyilván nagyon szoros volt. Kétségtelen, hogy ha három autó megy be egyszerre egy kanyarba, akkor az olykor működik, viszont a legtöbbször nem. Beszéltünk róla, úgyhogy továbbléphetünk, nem nagy ügy.”
A Ferrari teljesítménye egyébként látványosan visszaesett az előző néhány futamhoz képest: Leclerc az egy pontot érő tizedik helyen futott be, Vettel viszont csak 13. lett. A legtöbben a motorerő terén tapasztalt hátrányuknak tulajdonítják a lemaradást az erre jobban érzékeny bahreini pályán, Laurent Mekies, a Ferrari sportigazgatója szerint azonban sokkal inkább arról van szó, hogy jóval melegebb időjárás fogadta a mezőnyt a sivatagi helyszínen, mint az azt megelőző európai fordulókon, s ez kevésbé kedvezett az autójuknak.