A Formula-1 továbbra sem adott ki teljes versenynaptárt, a 2020-as helyszíneket több körben jelölik ki, mivel a globális járványhelyzetben nem mernek két-három hónapnál előbbre tervezni. Egyelőre tíz nagydíj dátuma ismert, a szeptemberi Toszkán és Orosz Nagydíjjal bezárólag.
Ezeket a versenyeket követték volna október és november folyamán az ázsiai és amerikai fordulók, a Kínai Nagydíjat azonban a hírek szerint a promóter már lefújta, és úgy tűnik, a többi tengerentúli viadal sem fog megvalósulni. A Racefans.net ugyanis arról ír, hogy három helyettesítő európai pálya fog szerepet kapni a következő körben bejelentendő nagydíjak között.
A szóban forgó pályák személye szintén érdekes. Már a szezonkezdet előtt Hockenheimet emlegették első számú pótversenyként. Ehhez képest a lap szerint nem a Német Nagydíj legutóbbi helyszínét, hanem a Nürburgringet fogják bejelenteni rendezőként, ahol utoljára 2013-ban szerepelt a világbajnokság. A pálya szóvivője korábban megerősítette, hogy párbeszédben állnak a Formula-1-gyel.
A másik két európai pálya a sűrűbben emlegetett Portimao és Imola. Előbbi helyszínen még sosem tartottak F1-es versenyt, a Portugál Nagydíjra Estorilban 1996-ig került sor. 2008-ban néhány csapat tesztelt a megnyitott Autodromo de Algarvén. Imola egy jóval ismertebb helyszín, ahol 27-szer szerepelt a Formula-1, az esetek többségében San Marinó-i Nagydíj néven. A RaceFans Portimaóra Portugál Nagydíjként hivatkozik, de azt nem említi, Imola milyen elnevezéssel kerülhet a versenynaptárba harmadik olasz versenyként, Monza (Olasz Nagydíj) és Mugello (Toszkán Nagydíj) mellett.
A szezonhajrá továbbra is stabilnak tűnik: a tervek arról szólnak, hogy december első két hétvégéjén az Arab-félszigeten, Bahreinben és Abu Dhabiban zárul az idény.