Az Ezüst Nyilak valósággal sokkolták a Formula-1-es világot, mikor valaki észrevette, hogy Lewis Hamilton nemcsak oldalirányba, de előre-hátra is képes mozgatni a W11-es kormányát, aminek hatására az első kerekek közelebb, illetve távolabb kerülnek egymástól.
Azt már kiveséztük, milyen előnyökkel jár a DAS-ra keresztelt innováció és már az is kiderült, hogy az FIA betiltja a megoldást a 2021-es szezonra, a ferrarisok azért biztos, ami biztos kikérik majd az FIA álláspontját a megoldással kapcsolatban.
Ezt maga Mattia Binotto erősítette meg a Pitpass oldalának: „Még nem beszéltünk erről az FIA-val” – mondta a Ferrari csapatfőnöke. „Azonban mindenképpen felvesszük majd velük a kapcsolatot, hogy tisztázzák, mit engednek meg a szabályok.”
„Fontos számunkra, hogy megértsük a működési elvét, illetve azt, miért megengedélyezett egy ilyen fejlesztés, ugyanakkor azt is ki kell emelnem, hogy nem azért tesszük ezt az egészet, hogy majd megtámadjuk az FIA döntését.”
A csapat sportigazgatója, Laurent Mekies is elismerte, hogy vajmi keveset tud a Ferrari a DAS működési elvéről: „Alig tudunk róla valamit. Arra számítunk, hogy az FIA sokkal nyitottabb lesz a megoldás használatára, mint mi. Tökéletesen megbízunk bennük, ha azt mondják, a rendszer kifogástalan és szabályos.”