A Liberty Media nagy tervekkel rendelkezett, mikor felvásárolták a Formula-1-et, akkora ellenállásra azonba aligha számítottak a csapatok részéről, amibe végül belefutottak. A motorszabályok tulajdonképpen változatlanok maradnak 2021-től.
Aerodinamikai téren jelentős változások lépnek azonban érvénybe, de Pat Symonds szerint a 2025-26 körüli újabb nagy szabálymódosítások előtt kötelessége meggyőznie a Liberty Mediának és az FIA-nak is a csapatokat arról, hogy megéri váltani a jelenleg használt erőforrásokról.
„Szükségünk van valamire, hogy bizonyíthassuk nekik az igazunkat. Nagy az ellenállás a változással szemben, sajnos mindenki részéről így van ez. Ez egy természetes dolog, az élet bármilyen terén kevesen fogadják jól a változást” – mondta a Crash-nek Pat Symonds, a Liberty Media technikai asszisztense.
„Viszont érdekes módon a sikeres emberek sokkal jobban kezelik a változásokat. Persze egy csapatnál ez más tészta, hiszen gondolnunk kell arra, mennyi pénz elköltésével jár ez az egész. Azt kell mondjam, hogy az elöl lévő csapatok ellenállása eléggé masszív volt, míg a hátrébb lévőké csekély. Sőt… Inkább azt mondanám, ők a mi oldalunkon álltak.”
„A következő nagy projektünk a Liberty Mediával a 2025-26-os erőforrások megtervezése. A feladatunk az, hogy valami nagyon hasonlót találjunk ki. Nem fogunk egy külön bizottságot összeverbuválni, mint az aerodinamikai szabályokhoz, ez teljesen más léptékű dolog. Viszont beszéltem a motorgyártókkal, hogy partnerek lennének-e némi kutatás-fejlesztésben, szóval gyökeres változást vizionálok nem csak az F1-et, de az emberek gondolkodásmódját illetően is.”