A luxusautókat gyártó brit vállalat jelenleg a Red Bull névadó szponzora, s Dr. Helmut Marko, a csapat főtanácsadója leszögezte nemrégiben egy interjúban, hogy az Aston Martin szerződésben áll velük, így alaptalannak véli ezeket a híreszteléseket.
Korábban napvilágot látott ugyanis a hír, hogy Lawrence Stroll, aki felvásárolta a Force Indiát 2018-ban, most az Aston Martinnal áll tárgyalásban, és szeretné, ha csatlakoznának a Racing Pointhoz, így gyári csapattá alakítva a kanadai üzletember istállóját. A 106 éve alapított autógyártó vállalat a következő közleményt adta ki a pletykákkal kapcsolatban:
„Cégünk megerősíti, hogy felülvizsgáljuk a pénzügyi követelményeinket, illetve lehetséges finanszírozási opciókat veszünk számításba. Továbbá korai tárgyalások folynak olyan stratégiai döntésekről, hogy hosszabb távú kapcsolatot alakítsunk ki egy csapattal, melyhez lehetséges, hogy szükségünk lesz részvényesekre is” – áll a hivatalos közleményben.
„További tájékoztatást adunk, ha és amennyiben szükségesnek érezzük” – tette hozzá az Aston Martin a hivatalos állásfoglalásába. A The Financial Times tudni véli ugyanakkor, hogy nem Lawrence Stroll az egyetlen, aki szeretné magukhoz csábítani a brit vállalatot.
Hiszen közel-keleti és kínai, stabil háttérrel rendelkező autóipari képviselők is érdeklődnek az Aston Martin részvényei iránt. Egy időben a Ferrari és a Peugeot neve is felmerült, ugyanakkor a hírek szerint a britek szeretnék megtartani függetlenségüket.
Az Aston Martinnál azok után hozták meg ezt a döntést, hogy a harmadik negyedéves üzleti tervük csapnivalóan sikerült, és erősen elmaradnak majd számításaik szerint az eladások az európai és az ázsiai térségben.