DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Hakkinen: A Ferrari visszaesett a Red Bull mögé

A korábbi Formula-1-es pilóta, kétszeres világbajnok Mika Hakkinen úgy gondolja, a Ferrari már a Red Bull mögé esett vissza az erősorrendben, noha a pontversenyben az olaszok vannak előrébb. Még…

Max Verstappen elképesztő teljesítmény sajtolt ki saját magából és a Red Bull-Hondából, hiszen az elmúlt három versenyből kettőt megnyert, a Hungaroringen pedig végül ugyan csak másodikként végzett, de sikerült megszereznie élete első pole-pozícióját, ezzel pedig ő lett a 100. pilóta az F1 történetében, aki elmondhatja ezt magáról.

A McLarennel két világbajnoki címet szerző Mika Hakkinennek meggyőződése, hogy a Red Bull a Ferrari előtt tart, már ami az erőviszonyokat illeti: „Bár Sebastian a harmadik helyen ért célba, a Ferrari nem ugyanabban a kategóriában versenyzett. Bár visszatérhetnek az élre Spában és Monzában, ahol sokat számít a nyers erő, de az autójuk egyszerűen nem versenyképes futamról futamra” – kezdte a Hungaroringet követő összegzését Mika Hakkinen az Unibet oldalán.

A Red Bull már a Ferrarinál is erősebb


„Már nem csak annyiról van szó, hogy nem képesek legyőzni a Mercedest, hanem mostanra a Red Bull-Honda mögé estek vissza. A Formula-1 most egyhónapos szünetet tart, amely idő alatt két hétre be kell zárni a gyárakat is. Azt várom, hogy a szezon második fele merőben eltérő lesz az elsőtől.”

„Szerintem a Ferrari mindent egy lapra fog feltenni, hogy Spában és Monzában végre sikerüljön nyerniük, de a Red Bull és a Honda sem fognak leállni a fejlesztésekkel, így a Mercedes már egyáltalán nem érezheti magát kényelmes helyzetben. Négy kifejezetten izgalmas versenyen vagyunk túl, és szerintem még rengeteg ilyen vár ránk, mielőtt december 1-jén, Abu Dhabiban befejeződik a világbajnokság.”

A Red Bull hátránya jelenleg 44 pont a második helyen tanyázó Ferrari mögött, ami jó adag szerencsével, illetve Pierre Gasly nem túl valószínű megérkezésével akár egyetlen futam alatt ledolgozható, így az olaszoknak valóban már sokkal inkább a visszapillantót kell nézniük, mintsem a Mercedesek hátulját.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: