Ugyanannyi ember dolgozik a Red Bull, mint a Toro Rosso projektjén, közölték a két F1-es istálló motorját szállító Honda részéről. A japán gyártó a sportágba való visszatérése óta először "felel" két csapatért is, de nem akarták hátrányba hozni a Toro Rossót, ezért bővítették a létszámot - vettek fel mérnököket, szerelőket és a kutatás-fejlesztési részlegen is erősítettek.
"Ez nemcsak annyit jelent, hogy egyforma alkatrészekkel szolgáljuk ki a két csapatot, hanem egyformán kezeljük őket a művelethez rendelt forrásokat, illetve a fejlesztési oldalt tekintve is. Ennek nagyon egyenes és őszinte prodedúrának kell lennie, mivel a két csapat egy családhoz tartozik" - idézi az Autosport Toyoharu Tanabét, a Honda F1-es technikai igazgatóját.
A szerepeket tekintve egyébként Tanabe lesz az "összevont" főnök, de a Red Bull és a Toro Rosso is kap egy-egy hondás vezető mérnököt. Graham Watson, a Toro Rosso csapatmenedzsere hozzátette, hogy a tavaly is velük dolgozó hondás szakemberek felét "tarthatják meg", a másik fele a Red Bullnál dolgozik idén és az új érkezőket is 50-50%-ban osztják el egymás közt, hogy egyforma tapasztalat álljon rendelkezésre.
Az más kérdés, hogy a második számú csapatnál azt is bevallották, hogy ez a Toro Rosso részben egy Red Bull...