DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 23. kedd
F1

Komoly mérföldkő előtt áll Nico Hülkenberg

Nem tartozik már a fiatal titánok közé Nico Hülkenberg, bár még nem is aggastyán. Jövő hétvégén nagy jubileumhoz érkezik, Szingapúrban pályafutása 150. versenyén fog indulni a német pilóta.

A tehetséges német pilóta debütálásához egészen 2010-ig kell visszamennünk az időben, amikor is az idénynyitó, Bahreini Nagydíjon első ízben állt rajthoz a Williamsszel. Azóta számos csapatot megjárt, tehetségét senki nem vitatja, mégsem sikerült egyszer sem dobogóra állnia. Ebben a tekintetben ő a negatív csúcstartó, a legtöbb nagydíjrajt dobogós helyezés nélkül.

Bár jelentős mérföldkőhöz érkezik Szingapúrban, nem igazán foglalkozik azzal, hogy százötvenedszer várja a piros lámpák kialvását, sokkal inkább igyekszik a feladatára összpontosítani és az elmúlt két nagydíj csalódásait (például a belgiumi rajtbalesetet és az amiatt kiszabott későbbi büntetést) maga mögött hagyva a lehető legjobb eredményt elérni Szingapúrban is.

„Nagy mérföldkőhöz érkezem, nagyon régóta versenyzem már a Formula-1-ben, hogy ennyi versenyen vehettem már részt. De ez csak egy szám, sokkal fontosabb kihívás vár ránk a középmezőny szoros harcában, igyekszem a legjobban kihasználni komoly tapasztalatomat és Szingapúrban egy igazán pozitív hétvégét produkálni” – nyilatkozta Nico Hülkenberg.

Hülkenberg a balul sikerült belga és olasz hétvége után ismét pontokat szerezne


„Mindent megtettünk az elmúlt időszakban a rajtrács végéről indulva is, az elmúlt versenyen pedig végre újra visszatértünk a pontszerzők közé, különösen örömteli, hogy ez a sok lóerőt igénylő, monzai pályán történt meg. Remélhetőleg most már nem állják az utunkat büntetések, így magabiztosan utazhatunk Szingapúrba, azzal a céllal, hogy mindkét autónk az első tíz között végezzen.”

„Különleges nagydíj áll előttünk, az egyetlen, valóban éjszakai verseny a naptárban. A mesterséges fénynél történő versenyzésben senkinek nincs annyi tapasztalata, nem szoktunk hozzá. De Szingapúr olyan régóta szerepel már az F1-ben, hogy szinte már megszokottnak érezzük.”

„Nem sok napfényt látunk itt, mivel európai idő szerint végezzük munkánkat. Ebédidőben alszunk, utána jönnek a feladatok, egy igazán élvezetes nagydíj következik” – tekintett előre Hülkenberg.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: