Az ESPN azon kérdésére válaszolva, hogy az alakulat 2018-ban már a dobogót és a győzelmeket célozza-e meg, Brown így felelt: „Igen, ez a célunk. Nagyon bízunk a Renault motorjaiban. Nagy múlttal rendelkeznek a sportban, és a bajnokságok felét megnyerték az elmúlt tíz, tizenöt évben.”
Miután wokingiak és a japánok kapcsolata megromlott, érthető okok miatt, a két fél úgy döntött, hogy különválnak útjaik. Míg előbbi a franciák egységei mellett tette le a voksát, addig utóbbi a Toro Rossóval jutott megegyezésre. Brown ugyanakkor bizakodó új partnerüket illetően: „Ez már egy kész csomag. Megvannak a pilóták, a csapat, a karosszéria, az erőforrás, tehát minden adott. Izgatottak vagyunk, de ugyanakkor félkészültek is. Úgy hisszük, hogy megvannak az eszközeink ahhoz, hogy dobogós helyeken végezzünk, és ez is a célunk függetlenül attól, hogy ez harmadik, második vagy első helyet jelent. Remélhetőleg mindháromra sor kerül majd. Hinnem kell abban, hogy győzhetünk.”
Nem kérdés, a McLaren nagy fába vágja a fejszéjét az után, hogy az elmúlt évek a Mercedes dominanciáját hozták, leszámítva talán 2017 első felét, amikor a Ferrari komoly kihívó volt a bajnokságban. Brown nem tehet tehát mást, mint hogy tényleg reménykedik abban, hogy ezúttal több csapatnak lesz beleszólása az első hely sorsába.
„A Renault egy nagyszerű csapat, sok versenyt nyert már korábban. Úgy vélem, a sportnak is jót tenne, ha akár öt csapatot is látnánk győzni.” A McLaren vezetője az öt csapat alatt a Mercedest, a Ferrarit, a Red Bullt, a Renault-t és természetesen a McLarent érti. „2021-ben azt szeretnék látni, hogy még kiegyenlítettebb a mezőny, így amikor a szurkolók egy-egy versenyhétvégére kiérkeznek, ne legyenek biztosak abban, hogy csak két-három pilóta nyerheti meg a futamot. Legyen hét, nyolc vagy akár kilenc, akik közül válogathatnak. Így remélhetőleg a következő szezon egy olyan dolog kezdete lehet, ahol már újabb csapatok is harcba szállnak a győzelemért” – összegezte mondandóját Brown.