Sean Bratches, a Formula-1 kereskedelmi vezetője még az ünnepek előtt ült össze a csapatokkal, hogy a Liberty Media 2018-as F1-es szezonra szánt ötleteit prezentálja a csapatoknak. Mint kiderült, a közvetítések módja előtt nagy változások állnak. A McLaren ügyvezető igazgatója szerint nagyszerű hírekre számíthatnak azok, akik szeretnének közelebb kerülni a sportághoz.
„Sean Bratches karácsony előtt bemutatta nekünk az F1 új kereskedelmi stratégiáját” – magyarázta Zak Brown. „Tavaly még csak tesztelések zajlottak, idén viszont már termékek készültek el, mint a hivatalos F1 App, vagy az OTT [stream] platformok. Ráadásul David Hillt is alkalmazzák, aki az egyik nagy tv-s innovátor. Az ő dolga átvizsgálni, hogyan néznek ki a grafikai elemek, milyen módon kerül TV-be a sport.”
Gyökeres átalakításokkal készül tehát a Liberty Media, ami a közvetítésben megjelenő grafikákat és a történetmesélést is érinteni fogja. De nem csak a képernyők előtt ülőknek kedveznek majd új élményekkel. „A helyszínen a nézők mélyebben belefolyhatnak majd az eseményekbe, új médiaépületekkel kerülhetnek majd közelebb a csapatokhoz.” Ahogy Zak Brown összefoglalta, a Formula-1 2018-ban olyan változásokon fog átmenni, amit eddig még sosem tapasztalhattunk. „Fiatalabb és nagyobb közönségnek fog szólni, akik közelebb kerülhetnek a sporthoz” – tette hozzá. Várjuk a további részleteket.