Látványosan küzd a Haas a nagy leszorítóerőt igénylő, lassú, kanyargós versenypályákkal. Miután a Hungaroringen Romain Grosjean kiesett, Kevin Magnussen pedig körhátrányban végzett a pontszerző helyeken kívül, a Marina Bay-i helyszín is nagy kihívásokat állított a csapat elé. Az időmérőn a 15. és 16. helyen zártak Grosjean, Magnussen sorrendben, a futamon pedig csak a francia szállított le két pontot a 9. helyen befutva, míg a dán elektronikai problémák miatt volt kénytelen kiállni. A leintést követően az Autosport beszélgetett Günther Steiner csapatfőnökkel.
„Hasonló élményünk volt, mint a Hungaroringen. Remélem idén ez volt az utolsó ilyen, és mostantól ugyanúgy a középmezőnyben tudunk majd küzdeni, mint általában.” A hétvégén felmutatott teljesítményük most arra sem volt elég, hogy a közvetlen rivális Renault-t maguk mögött tartsák a konstruktőri versenyben, Jolyon Palmer karriercsúcs hatodik helyével ugyanis a francia autógyártó istállója átugrotta őket a rangsorolásban. „Pontokkal zártunk, amivel félig-meddig elégedettek lehetünk” – kommentálta Steiner. „Sokkal rosszabban is zárhattunk volna. Mondhatnánk, hogy ez is csak azért sikerült, mert mások kiestek előlük. Ez igaz, de a lepattanóért is ott kell lenned, én azt mondom.”
Az olasz szakember külön elismerte csapata bátorságát, miután Magnussen volt az első, aki a száradó pályán slick abroncsokra mert váltani. „A srácok az egész futamon hibátlanul teljesítettek. Az egyik jó húzás az volt, mikor Kevin száraz gumikra váltott. Tökös volt, de működött. Sajnálatos módon elektronikai gondjaink voltak. Még ki kell derítenünk, pontosan miért voltunk kénytelenek kiállni.”
A csapat a futamot követően a középmezőny végére csúszott vissza, 37 ponttal a nyolcadikok, ám a küzdelemnek még messze a vége. A Williams, Toro Rosso, Renault, Haas négyest mindössze 22 pont választja el egymástól, és minden egyes helyezés komoly pénzbeli pluszt jelent az év végi értékeléskor.