A kecske is jóllakott, a káposzta is megmaradt elve alapján a McLarennek sikerült szert tennie a Renault erőforrásaira 2018-tól, míg a Forma-1 vezetőségének erőfeszítéseit is siker koronázta, és a sportágban tudták tartani a Hondát. A japánok első embere, Masashi Yamamoto úgy nyilatkozott nemrég, hogy izgatottan várják már együttműködésüket a Toro Rossóval, mely hasonló beállítódottsággal rendelkezik, mint ők, és sokkal nyitottabbnak tűnnek a változásokra, mint a McLaren volt az elmúlt három év során.
Hírek szerint nem csak a faenzaiak, hanem az anyacsapat Red Bull is igénybe veheti a Honda-motorokat, lévén a Renault nemrég kijelentette, nem kérnek belőlük 2018 után. Erre utal Helmut Marko véleménye, aki a cég tanácsadójaként természetesen a japánokkal folytatott tárgyalásokban is részt vett. „Amit a Honda nekünk mutatott, és amit mi is tapasztaltunk, nagyon optimistává tesz minket a jövőt illetően” - nyilatkozta az osztrák az ORF-nak.
„Elég csak megnézni a McLarent (a csapat mindkét autója top tízbe kvalifikált Szingapúrban), és láthatjuk, hogy mi folyik a háttérben. A Hondának megvannak a pénzügyi forrásai és a szükséges infrastruktúrája, beleértve a világ egyik legmodernebb motorgyárát, megfelelő tesztpadokkal. Teljes mértékben elkötelezettek a Forma-1 iránt, mindent megadnának a győzelemért, nekünk pedig jobban meg kell ismernünk a japán mentalitást, mely egy kicsit eltér az európaitól” - tette hozzá Marko.