Amikor Romain Grosjean kicsúszott a célegyenesben a Q1-elején, egyszerűen hülye és veszélyes döntésnek nevezte, hogy Charlie Whiting zöld utat adott az F1-es autóknak, miközben állt a víz a pályán. A francia szavait visszhangozta a Haas csapatfőnöke, Günther Steiner is, aki úgy fogalmazott, mindenképp beszélni kell Whitinggal, hiszen valóban alkalmatlanok voltak a körülmények arra, hogy a mezőny pályára hajtson.
Grosjean balesete után két és fél órát állt az edzés, és csak akkor indították újra, amikor már az intermediate-abroncsok is elegendőnek bizonyultak - persze a Q3-ban újra fel kellett tenni a kék oldalfalú Pirelliket az újra erősödő eső miatt.
„Hogy őszinte legyek, nagyon konzervatívan viselkedtek - túl konzervatívan” - nyilatkozta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke a Nemzetközi Automobil Szövetség hezitálásáról. A testület 15 percenként jelezte, ha van változás, de természetesen sokáig ugyanazt az üzenetet kapták a résztvevők.
„A Forma-1 nem olyan sportág, amely kivételesen tiszta időt igényel. Biztonság szempontjából érthető, hogy óvatosak voltak ebben az esetben, de sokkal hamarabb pályára hajthattunk volna.” Amikor arról kérdezték a britet, hogy fel fogja-e hozni a témát a Stratégiai Csoport következő megbeszélésén, így válaszolt: „Szerintem ez az FIA belső ügye.”