„Micsoda blama! Tönkrement a hidraulika, ezt még ki kell vizsgálnunk, mitől történt, emiatt kellett leállítanom az autót. Nem sokkal előtte kicsit szenvedtünk a lágy gumikkal, meglehetősen nehéz volt megfelelő hőmérsékleten tartanom őket. Emiatt viszont a szuperlágyon közeledő ellenfeleknek könnyű célpont voltunk” – kezdte nyilatkozatát Danyiil Kvjat, aki mindössze 18 kört tudott megtenni a Kínai Nagydíjon.
„Nem volt éppen a legkönnyebb verseny, ez biztos. Pozitívum, hogy megmutattuk, hogy az autónk tempója remek, tudjuk tartani a lépést az erős élmezőnnyel. Meg kell ragadnunk a lehetőségeket, amik kínálkoznak és minél több pontot gyűjtenünk. Általánosságban boldog vagyok, de azért kellemetlen, hogy balszerencsénk volt ma, de hát néha megtörténnek az ilyen dolgok, el kell fogadnunk. Ez része ennek a sportnak. Jól dolgozunk együtt csapatként, ez pedig engem is magabiztossá tesz. Megvan a megfelelő tempónk, alig várom a következő futamot Bahreinben, ahol még erősebben térünk vissza!” – zárta optimistán a Toro Rosso orosz pilótája.
„Nagyon izgalmas és érdekes futamot láttunk ma. Először is gratulálnom kell Carlosnak a nagyon kockázatos döntése miatt, ő volt a rajtrácson az egyedüli pilóta, aki már a rajtnál bevállalta a száraz gumit! Fantasztikus versenyt futott és végül hetedikként ért célba. A biztonsági autós fázis nélkül szerintem még jobb eredményt is elérhetett volna, nagyon meg is érdemelte volna. Nagyszerű volt nézni, ahogy az élmenőkkel harcol. Danyiilt illetően annyit mondanék, hogy igen jól rajtolt és pozíciókat nyert, de sajnos az autójában meghibásodott a hidraulika. Ilyen dolognak nem szabad történnie, ha jó helyezést akarsz elérni a konstruktőri világbajnokságban. Mindenesetre nagyon versenyképes csomagunk van, jó érzésem van azzal kapcsolatban, hogy a következő versenyeken sok pontot szerezzünk. Nagyon eltökéltek vagyunk” – tette hozzá a Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost.