Néhány nappal ezelőtt a Sky Sports összeállítása alapján egybegyűjtöttük, mely szigetországi versenypályán rendezhetnek Forma-1-es futamot, hogy ha igazak a hírek, és Silverstone 2019 után valóban kihátrál az egyébként 2026-ig megkötött szerződésből. Damon Hill, a megegyezést a BRDC elnökeként nyélbe ütő korábbi világbajnok szerint a kormánynak ideje lenne felismernie, hogy a Brit Nagydíjnak nyújtott támogatás milyen sokat lendítene a verseny jövőjén, Bernie Ecclestone pedig két, megnevezni nem kívánt pályáról nyilatkozta azt, hogy szóba jöhetnek Silverstone helyett.
A Motorsport.com megkereste az F1-es futamot eddig egyetlen alkalommal, 1993-ban rendezett Doningtont (amely 2010-től rendezte volna a Brit Nagydíjat, de csődbe ment) azzal kapcsolatban, hogy beugranának-e Silverstone helyére, ám a pálya ügyvezető igazgatója röviden és velősen elmondta álláspontját: „Egyértelműen nem” – nyilatkozta Christopher Tate. „Egyértelműen meghatároztuk, hogy szeretnénk megtartani a pálya jelenlegi profilját. Nem áll érdekünkben, hogy nagyteljesítményű, együléses autók versenyezzenek itt, ugyanis ehhez teljesen át kellene alakítani a Donington Parkot.
Tate kritikus hangnemben vélekedett az F1-es pályákat manapság nehéz helyzetbe hozó struktúráról, ám a Liberty Media várt tulajdonosi feladataitól azt reméli, hogy ez hamarosan megváltozik majd. „Az üzleti modell senkinek sem kedvez, az F1-es versenynaptár körüli mizéria pedig rettentően rossz hatással van a motorsport többi részére nézve. Remélhetőleg nemsokára teljesen más modell lép életbe, a Liberty pedig ahogyan mondta, segíteni fogja a történelmi helyszíneket és versenyeket. De előfordulhat az is, hogy nem történik semmi, mert nem értik meg a jelenlegi rendszert, ugyanis médiával foglalkoznak, így minden maradhat a régiben.”