Az istállót nem csupán a családi problémák miatt távozó James Allison, hanem egy másik fontos mérnök, a dél-afrikai Dirk De Beer is elhagyta a közelmúltban, aki Allisonnal együtt érkezett a Lotustól, és a szakember jobbkezeként ténykedett, miközben az egyik legfontosabb részleget, az aerodinamikáért felelős szekciót vezette. Így a Ferrarinak, amely Allison utódjaként Mattia Binottót nevezte ki, ennek a stábnak az irányításáról is gondoskodnia kellett.
A motorsport.com információi szerint az aerodinamikai részleg a jövőben Enrico Cardile felügyelete alá kerül, aki korábban is a Ferrarinál tevékenykedett, de nem az F1-es gyárban, hanem a márka GT-projektjében. Cardile mellett a korábban Renault-nál és McLarennél dolgozó David Sanchez kap fontos pozíciót, a vezető aerodinamikai mérnök feladatkörét. Ez a struktúra egyébként már a nyári leállás óta működik.
Cardile áthelyezése tükrözi azt az elképzelést, melyet a Ferrari Allison távozása óta kíván megvalósítani: nem más csapatoktól akarnak elcsábítani nagy neveket, hanem a náluk dolgozó, alacsonyabb beosztásban levő tehetséges szakembereknek biztosítanának lehetőséget. Emellett a McLarenhez hasonló csapatszerkezetet építenének ki, ahol a felelősség jobban megoszlik, és nem egyetlen kulcsember kezében összpontosul.
„Ha a csapatban van egy óriástehetség, érthető, hogy mindenki követi, amit ő mond. De nálunk most nincs ilyen kaliberű ember. Új, horizontális struktúrán dolgozunk, melynek koordinátora Mattia Binotto” – magyarázta korábban Maurizio Arrivabene.