Különös, hogy a Williams az eredmények terén rémes 2013-as évben profittal zárt: 11,9 millió font (5 milliárd forint) nyereséget termeltek 120,4 millió font bevétel mellett, ehhez képest tavaly, amikor kilenc alkalommal is dobogóra álltak, a pontok számát pedig meghatvannégyszerezték, csak 90,2 millió font (40 milliárd forint) folyt be, a cég pedig 34,3 millió font (14 milliárd forint) veszteséggel zárt.
A Williams azonban hozzátette, a 2013-as profit elsősorban annak köszönhető, hogy Pastor Maldonado távozásával a venezuelai főszponzora, a PDVSA nagy összeget fizetett ki a csapatnak, a gyenge 2014-es mérleg szintén a korábbi szezonban gyökerezik, a konstruktőri kilencedik hellyel ugyanis a megszokottnál jóval kevesebb jogdíjból részesültek. Emellett az új erőforrások bevezetése is többletköltséget jelentett. Ezzel szemben arra számítanak, hogy az aktuális évet jóval pozitívabb eredménnyel zárják, köszönhetően a 2014-es konstruktőri harmadik helyért járó magas pénzdíjnak, valamint az emiatt megnövekedett szponzori érdeklődésnek.
„2013 közepén egy ambiciózus fordulatot vett stratégiánk, hogy újra megerősítsük Formula-1-es csapatunkat, erős és nyereséges Advanced Engineering részleget állítsunk fel, és a nem központi tevékenységektől megváljunk” – összegzett Mike O’Driscoll, a Williams Grand Prix Holdings vezérigazgatója. „2014-ben nagyon jól haladtunk ezen céljaink felé, jelentősen invesztáltunk emberekbe, létesítményekbe és technológiába, amiről hisszük, hogy szilárd alapot jelent a jövő tekintetében.”