A McLaren tesztnaplója:
1. nap: Kései kezdés, néhány installációs kör, különös motorhang, elektronikai és vezérlési problémák, összesen 6 kör
2. nap: Friss problémák lépnek a megoldottak helyére, délelőtt néhány, majd délután a vizes pályán egyetlen újabb menet, összesen 6 kör
3. nap: Biztató kezdés után leesik a hűtővíz nyomása, ezzel véget is ér a nap... Az első gyorskörszerűség, összesen 32 kör
4. nap: A műszaki gondok ezúttal sem maradnak el, de így is ez a legjobb nap – végül elromlik az üzemanyagpumpa, összesen 35 kör
5. nap: Az első versenyképes köridők, ám meghibásodik az MGU-K és veszélybe kerül a másnapi szereplés is – összesen 21 kör
6. nap: Az eddigi egyetlen problémamentes nap, Alonso alig több mint egy másodpercre a nap legjobbjától – a teljes versenytáv így sem sikerült, összesen 59 kör
7. nap: Visszatér az MGU-K problémája, az autó többször megáll a pályán – nyoma sincs az előző napi megbízhatóságnak, összesen 24 kör
8. nap: Késve kezdődik a nap, mert nem érkezik meg időben az új alkatrész, majd miután sikerül kimenni a pályára, Alonso rejtélyes balesetet szenved, és kórházba kerül – Button már nem viszi ki az autót, összesen 20 kör