A cég sportigazgatója, Paul Hembery elmondta, a tél folyamán a négy keverék közül a leggyorsabbat, a szuperlágyat teljesen átalakították, míg a többi, a lágy a közepes és a kemény alapvetően változatlanok maradnak.
„Az idei gumik a 2014-eseken alapulnak, egyetlen kivétellel: a hátsó szuperlágy abroncs teljesen új szerkezetű és keverékű lesz. A 2015-ös gumikínálat pár nap múlva már használható is lesz Jerezben” - mondta Hembery.
A négy keverék közül mindig is a szuperlágyak helyzete volt a legkényesebb, hiszen noha azokon lehet a legjobb köridőt elérni, ha nem felelnek meg az adott pálya és autó tulajdonságainak, akkor néhány kör után teljesen elhasználódhatnak. A Pirelli talán ezúttal is az óvatosság miatt döntött a módosítás mellett, hiszen a 11 kilogrammal nehezebbé váló autók és a várható tempónövekedés miatt idén nagyobb terhelés nehezedik majd az abroncsokra.
2014 viszont végre nem az olasz gyártó termékeinek kritizálásáról szólt a pilóták és a nézők részéről, és azt Hembery is elismeri, hogy a teljesítményük terén büszkék lehetnek a maguk mögött hagyott szezonra.
„Tavaly a legnagyobb kihívással szembesültünk azóta, hogy beléptünk a sportba, köszönhetően az újgenerációs autóknak, amelyek nagyon eltérő karakterrel rendelkeztek, mint elődeik. Mindazonáltal így is sikerült teljesítenünk az összes célunkat, hiszen hozzájárultunk a szórakoztató versenyekhez, a számos előzéshez és az eltérő stratégiákhoz is, miközben átlagosan két bokszkiállást teljesített minden autó a versenyeken. Mindezt pedig annak ellenére értük el, hogy mindenki számára rengeteg ismeretlen tényezőt hozott a szezon” - büszkélkedett eredményeikkel Hembery.