Nem teljesen idegen ugyanis a maranellóiaktól, hogy kiszervezik egyes részlegeiket - az 1980-as évek végén szerződtetett John Barnard számára például lehetővé tették, hogy a tervezési munkálatokat angliai otthonában végezze. A csapatok nagyobb része mindig is Nagy-Britanniát választotta központjául, hiszen a hagyományoknak köszönhetően az ottani Motorsport Völgyben csoportosulnak az autóversenyzéshez szükséges technikai- és humánerőforrások.
Sergio Marchionne azonban arra a felvetésre, hogy a Ferrari a közeljövőben kialakíthatna-e egy angliai bázist is, elutasítóan reagált.
„A Ferrari Olaszországgal egyenlő, ez kizárólagos és nem is szabad rajta változtatni. Egy Ferrarinak Olaszországban kell épülnie, bármi más istenkáromlással érne fel” - mondta a cég elnöke a Speed Weeknek.
Az talán majd csak az idei szezon során derül ki, hogy az októberben kinevezett Marchionne mennyire fog valójában belefolyni az F1-es ügyekbe, ám köztudott róla, hogy a Ferrari mellett a Fiat és a Chrysler ügyeit is ő intézi. Maga is elismeri, hogy jelenleg még meglehetősen sűrű a határidőnaplója:
„Máris sikerült egyszerűsítenem az életemet, hiszen már csak három telefonom van. Ám való igaz, hogy jelenleg az életemet jórészt repülőgépeken töltöm” - nyilatkozta.