Az olasz Autosprint számolt be a csapat döntéséről – az istálló sorozatban a negyedik autóját vértezi fel ezzel a megoldással. A Ferrari 2012-es szezonban vezette be vonórudas felfüggesztését, amely meglepő húzás volt F1-es körökben – mindenki más tolórudas megoldást használt, vonórúd 2001-ben bukkant fel utoljára a mezőnyben, a Minardi autóján.
Kimi Raikkönen gyenge tavalyi eredményét azzal magyarázta, hogy nehezére esett az autó elejét kezelnie, amelyet nem talált elég precíznek – ebben a vonórudas felfüggesztés játszhatott szerepet, ezért maradt el Fernando Alonsóval szemben, akinek évek álltak rendelkezésére, hogy megszokja a megoldást.
A vonórudas felfüggesztés előnye, hogy az autó orra, a teljes felfüggesztése és ezáltal tömegközéppontja is alacsonyabban található, nehezebb viszont a kocsi hangolása, a különböző beállítások kevésbé befolyásolják vezethetőségét.
A Ferrari visszatérése a tolórudas felfüggesztéshez ’666’ kódnevű modellje megtervezésénél azért tűnt volna indokoltnak, mert Sebastian Vettel vezetési stílusa nagyon hasonló Kimi Raikkönenéhez. A finn azonban biztosan nem aggódik az új autó miatt. „A következő év más lesz. Az autó is más lesz, ezért nem számítok ehhez hasonló szezonra. Ott kell majd lennünk, ahol lennünk kell” – nyilatkozott a rutinos versenyző.