DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 20. hétfő
F1

Minardi mondja: Hamilton egy versenyállat

Az egykori legendás kiscsapat vezetője, Gian Carlo Minardi saját honlapján hétről hétre közzéteszi véleményét az F1 aktuális eseményeiről, így tett most az USA Nagydíjat követően is.

Az egykori F1-es csapatfőnök, a Minardi alapító vezére, Gian Carlo Minardi saját honlapján, a www.minardi.it címen ezúttal is kifejtette véleményét az aktuális futammal kapcsolatban, melyet egészében közlünk magyarul. Minardi így látja Hamiltont, Ricciardót és a többieket:

austin_lead_2d



Lewis Hamilton egy „versenyállat”. Miután az időmérőn elveszítette a versenyt csapattársával szemben, a futamon kiemelkedően teljesített egy olyan előzést bemutatva, mely igazolta, hogy ki a legjobb jelenleg. A pontelőny immár 24-re nőtt, de Brazíliában és Abu Dhabiban még hetvenötöt osztanak ki. Ez csak kettejük ügye most már, mások nem zavarhatják meg a játékukat.

Ezen a futamon a Williams csalódást okozott, hogy őszinte legyek, azt vártam volna, hogy Massa és Bottas a harmadik helyért harcol majd. A hihetetlen előzést bemutató Daniel Ricciardo viszont fantasztikus volt elől. Abszolút bizonyítja, hogy vezető típus, a legjobbat hozza ki autójából, folyton meglep minket a csapattárs Vettel „megölésével”. Az ő stratégiáját viszont őszintén szólva nem értettem, még úgy sem, ha a bokszból indulva megszerezte a hetedik helyet.

Gratulálok a Lotusnak, mellyel végre Maldonado is pontot szerzett, és Vergne-nek is. A francia igazolta, hogy nem kell félretenni, hasznára lehet még a Toro Rossónak és a Red Bullnak is, fontos pontokat visz Faenzába. Ez a csapat még növekszik, ő pedig segíthet ebben. A Ferrarinál Fernando Alonso továbbra is pozitív formában van, s nevetségessé teszi Raikkönent – sajnos számára zavarba ejtő lehet az összehasonlítás a spanyollal.

A várakozásoknak megfelelően a Marussia és a Caterham ügye rányomta bélyegét a hétvégére. Várnunk kell, hogy kiderüljön, milyen irányt vesz az F1, hiszen jelenleg még sok vas van a tűzben, beleértve a harmadik autót és a jogdíjak újrafelosztását. Én magam őszintén szólva nem hiszem, hogy a harmadik autó lenne a legjobb megoldás, mindenesetre megígérem, hogy később részletesebben foglalkozom majd e kérdéssel.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: