Dr. Vijay Mallya, csapatfőnök és főigazgató:
Paul fantasztikus ötödik rajthelyet szerzett Silverstone-ban, de visszasorolták a rajtrács végére. Mennyire volt bosszantó egy ilyen jó pozíciót elveszíteni?
Az időmérő edzést követően kapott büntetés nagy csalódás volt számunkra. Montrealban ünnepeltük 100. versenyünket, tudjuk a szabályokat és elfogadjuk őket. A harmadik szabadedzés után lemértük Pault és az autót, minden rendben volt. Ãgy sokkoló volt, maikor az időmérő edzés után kiderült, hogy a minimális súly alatt vagyunk másfél kilogrammal. Elküldtük képviselőnket a versenybírákhoz, mivel azt mondtuk, valami hiba lehetett és számunkra kétséges volt, milyen előnyt tudtunk volna ebből szerezni. A versenybírák úgy döntöttek, megbüntetik Pault, ezt mi elfogadtuk és a mezőny végéről indultunk.
Elégedett volt a verseny végeredményével, figyelembe véve, hogy Adrian egy ideig a harmadik helyen is állt?
Egészen elégedett voltam a hetedik és kilencedik hellyel. Paul miután ütközött Nicóval (Hülkenberg) beállt új vezetőszárnyért, így kissé mozgalmas verseny volt, de a mezőny végéről rajtolni és pontszerző helyen zárni nagyszerű munka volt. összességében az ötödik és hetedik rajthelyet szereztük meg, amellyel nagyon elégedettek voltunk és Paul büntetése ellenére mindkét autónk pontokat szerzett. Ez bizonyítja, hogy versenyképes autóval rendelkezünk, amely a versenyen is megmutatkozott. Az utolsó biztonsági autós fázisnál Adriant kint hagytuk a pályán, próbáltunk a leintésig kitartani: már csak néhány kör volt hátra, amikor a Ferrarik megelőzték. De ilyen a versenyzés.
Mi a véleménye a gumihelyzetről?
Ha az FIA úgy dönt, hogy az egész sportnak problémája van a biztonsággal és változtatásra van szükség, az azért történik, mert az FIA létezik. Ez a munkájuk. Megfelelő műszaki forrásaik vannak annak felmérésére, hogy ez biztonsági probléma-e és szükség van-e intézkedésre.
A csapat az ötödik helyért harcol a McLarennel. Előttük tudnak maradni?
Most 22 ponttal állunk a McLaren előtt: nekik 37, nekünk 59 pontunk van. Minden jel arra mutat, hogy képesek vagyunk növelni az előnyt, de a McLaren félelmetes csapat, fantasztikus rekordokkal, le tudják dolgozni az egész hátrányt, ha csak egy versenyt is megnyernek. Nem biztos, hogy sikerül megtartani az ötödik helyet, de mindent megteszünk érte.
Milyen gondolatai vannak a Német Nagydíj előtt?
Reméljük sikerült átmenteni formánk erre a hétvégére. Az elmúlt néhány versenyen láthattuk sebességünket és sikerült Paullal háromszor pontot szerezni a mezőny végéről. Ez lesz Adrian hazai versenye azon a pályán, amelyet szeret, szeretnénk tovább folytatni a trendet, mindkét autónkkal pontot szerezni.
Paul di Resta:
Paul, Silverstone tele volt jó és rossz dolgokkal. Mi volt a véleményed a futamról vasárnap éjszaka?
Fontos dolog, hogy pontokat szereztünk, amely mindig pozitívum. A rajtpozícióhoz képest sikerült jól felzárkózni és megtartani helyezésünket a bajnokságban, ez volt idei hetedik pontszerzésem. Mindig arra gondolsz, hogyan lehetett volna a dolgokat másképpen intézni, de relatíve elégedettek lehetünk.
Már itt is van Németország. Milyen elvárásaid vannak?
Ez egy teljesen más pálya és nem annyira megterhelő a gumik számára, mint Silverstone. Versenyképesek lehetünk és ha maximálisan ki tudjuk használni mindhárom napot, akkor jó formában lehetünk. Csak egyszer versenyeztem a Formula-1-ben a Nürburgringen, néhány évvel ezelőtt, így mehetek az első kanyarnak, jó lenne mindent helyesen csinálni a hétvégén.
Élvezed a pályát?
A DTM-es időkből jól ismerem az egészet, habár mindig a rövidebb változaton versenyeztünk. Az időjárásra mindig figyelni kell a hely miatt és nem lennék meglepve, ha eleredne az eső. A pályán minden található, de fontos a jó mechanikai tapadás a lassú részeken, a kör elején és végén.

Adrian Sutil:
Adrian, jól sikerült silverstone-i versenyed. összegezd érzéseid...
A hetedik hely jó eredmény és elégedettek lehetünk vele, habár csalódás, hogy a verseny végén a harmadikról a hetedik helyre estem vissza. Sajnos riválisaim nagy előnyben voltak a frissebb abroncsokon és egészen könnyedén megelőztek az utolsó körökben, de legalább pontokat szereztem.
Ezzel az eredménnyel zsinórban harmadik versenyeden szereztél pontot. Jóra fordult a szezon?
Jó végre élvezni a gyümölcsét a kemény munkának, melyet a szezon során végzünk. Bosszantó volt az év eleje, amikor jó sebességem volt és valami mindig történt velem, de most kiegyensúlyozottabban tudok pontokat szerezni.
Hazai versenyed következik. Milyen érzéseid vannak a hétvége előtt?
Versenyezni hazádban mindig különleges és még különlegesebb egy ilyen történelmi pályán menni, mint a Nürburgring. Pályafutásom korai szakaszában sokat versenyeztem itt, de csak háromszor a Formula-1-ben. Ez a pálya különböző tudást igényel a pilótától a technikás első szektorral, a gyors középső és utolsó résszel. A vonalvezetés néha kifog rajtad, különösen néhány kerékvető - mint például az utolsó sikánnál lévő.