Fernando Alonso: A mai edzés jobban ment, mint a legutóbbi péntek, s noha még hosszú utat kell megtennünk, összességében úgy tűnik, hogy egyet előreléptünk, és visszatértünk a versenyképességnek azon szintjére, ahol Silverstone előtt tartottunk. Az egyik pozitívum a gumik viselkedése volt, melyek remekül működtek ma, és nem okoztak semmi gondot. A reggeli edzést sajnos elveszítettük az elektromos vezérlőegység programozási hibája miatt, amit ezt követően megváltoztattunk. Ez megfelezte a munkaprogramunkat, így ma este minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk, hogy ezt bepótoljuk, de már van elképzelésünk, hogy hol és hogyan kell változtatnunk, hiszen a Mercedes, a Red Bull és a Lotus is előttünk jár, és többet szeretnénk annál, mint hogy a harmadik-negyedik legjobb csapat legyünk az értékelésnél.
Felipe Massa: A mai különösen zsúfolt nap volt, mivel rengeteg dolgot kellett tesztelnünk, ezért annyi kört tettünk meg, ahányat csak tudtunk, hogy teljesítsük a programot. Felosztottuk az időt a Pirelli abroncsainak vizsgálata és a hosszú etapos teszt közt. Nagy különbség van a két keverék közt, amit a lágy gumik nagyfokú elhasználódása okoz a közepesekhez viszonyítva, érdekes lesz látni, hogy ez mennyiben befolyásolja majd a versenyt. A megfelelő stratégia megválasztása, ahogy mindig, most is nagyon fontos lesz. A kvalifikáció maradt a gyenge pontunk, hiszen rendszerint kevésbé vagyunk versenyképesek ott, mint a versenyen, ezért mindent meg kell tennünk, hogy megpróbáljunk annyira elölről rajtolni, amennyire csak lehetséges. Az autó hosszú etapon jól viselkedett, ezért magabiztosan várom a vasárnapot.
Pat Fry, technikai igazgató: Több egymást követő esős péntek után ma olyan körülményekben reménykedtünk, ami lehetővé teszi, hogy változatos megoldásokat értékeljünk ki, és a lehető legjobb csomagot tegyük össze a hétvégére. Sajnos a problémák Fernando autójának elektromos rendszerével befolyásolták tervezett a munka egy részét, így a mérnökeink rendelkezésére álló adatok nagyobb része a délutáni szakaszról származik. Felipe és Fernando végrehajtotta a megszokott gumiösszehasonlítást, és az első benyomások azt mutatják, hogy az új kevlárkonstrukció nem befolyásolja az autó egyensúlyát. Biztos vagyok benne, hogy még sokat kell dolgoznunk, hogy a gumik a lehető legjobban működjenek, fontos lesz, hogy sikerüljön egy olyan beállítást találnunk, ami lehetővé teszi a gumikopás kontrollálását, valamint a szemcsésedését, ami itt sokkal hangsúlyosabb szerepet kap, mint az eddigi pályák bármelyikén.