Ma már minden F1-rajongó tisztában van vele, milyenek is voltak azok az idők, mikor még Bernie Ecclestone volt a száguldó cirkusz mindenható ura, aki annyira féltette a termékét, hogy egyenesen megtiltotta a csapatoknak és a pilótáknak, hogy bárminemű anyagot megosszanak a közösségi médiában, ami a versenyhétvégén történik.
Azonban a Liberty Media érkezésével minden megváltozott, így a pilóták és az istállók is szabadon oszthatnak meg képeket, illetve videókat az Instagramon, Twitteren, Facebookon és egyéb közösségi oldalakon, míg az F1-nek azóta saját hivatalos YouTube-csatornája is lett.
A legutóbbi SportsPro OTT csúcstalálkozón Frank Arthofer, az F1 digitális fejlődéséért felelős vezető osztott meg egy felettébb érdekes történetet a jelenlévőkkel: „Hatalmas történet, hogy amikor a Liberty Media felvásárolta az F1-et, a főnököm, Sean Bratches egyik első megbeszélése alkalmával Lewis Hamiltonnal ebédelt” – idézi a Race Fans oldala Arthofert.
„Lewis pedig magával hozott egy tucat utasítgató és részben fenyegető levelet, melyeket Bernie Ecclestone küldött neki, aki azt követelte a brit pilótától, hogy azonnal vegye az Instagramjáról a fedélzeti kamerás felvételeket, melyeket megosztott. Azonban a mi nézőpontunk szerint Lewis napjaink egyik legnagyobb sztárja, aki nagy hatással van az emberek öltözködésére, zenei ízlésére és életstílusára egyaránt.”
„Az a tény, hogy együttműködünk ebben a csapatokkal és a versenyzőkkel előre lendítheti a Formula-1-et, de nem csak az F1 számára lesz ez előnyös, hanem a szponzoroknak, a promótereknek és a közvetítőknek is. Mikor átvettük az F1-et, - 2017 januárjában – már egy 66 éves biznisz volt, viszont egy rettenetes márka, ami nagyrészt Bernie Ecclestone negyvenegynéhány éves ténykedésének következménye.”